Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Exploring the Relationship between Ethical Leadership and Job Satisfaction with the Mediating Role of the Level of Loyalty to Supervisor
(2015)
The purpose of this study was to examine the impact of ethical leadership behaviour on employees' both intrinsic and extrinsic job satisfaction and also to find out a possible mediator effect of loyalty to supervisor in ...
TÜKETİCİLERİN OTOMOBİL MARKALARINA YÖNELİK MARKA SADAKATLERİ VE TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
(2015)
Çalışmada tüketicilerin otomobil markalarına olan marka sadakatlerinin tespit edilmesini ve tüketicilerin ileriki dönemlerdeki marka tercihlerinin öngörülmesi amaçlanmaktadır. Sonuçta, katılımcıların en yüksek marka ...
İÇSEL PAZARLAMA TEMELİNDE İNSAN KAYNAKLARI UYGULAMALARININ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE ETKİSİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
(2015)
İşletmelerin günümüzün rekabet koşullarında sürekliliği sağlayabilmeleri için öncelikle sahip oldukları insan kaynağını en etkili ve verimli şekilde kullanmaları gereklidir. Günümüzün değişen şartlarında işletmelerin, gerek ...
Üniversite öğrencilerine yönelik mobbing uygulamalarının tespiti, olumsuz etkilerinin incelenmesi ve engellenmesine yönelik bir araştırma
(2015)
Psikolojik şiddet, baskı, yıldırma, vb. anlamlara gelen mobbing her tür sektör ve işyerinin yanı sıra, üni- versitelerde öğrencilerin de maruz kaldıkları bir sorundur. Bu ç alışmada üniversite öğrencilerinin maruz kaldıkları ...