Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Ekonomik kriz dönemlerinde müşteri memnuniyeti ve proaktif pazarlama ilişkisi
(2009)
Ekonomik krizler firmaların performanslarını dolayısıyla da müşteri memnuniyetlerini etkileyen önemli iş dönemleridir. Her firma ekonomik krizden aynı oranda ve aynı şekilde etkilenmez. Bazı firmalar ekonomik krizleri ...
Tüketicilerin Ürün Tercihinde Rol Oynayan Ürün Menşeinin, Marka, Fiyat ve Kalite Değişkenleri Açısından İncelenmesi
(2009)
Bu araştırmanın amacı müşterilerin satın alma tercihlerinde ürün menşeinin etkisini irdelemek, yerli ve ithal ürünlerin tercihinde rol oynayan faktörlerin önem derecesini karşılıklı kıyaslama yöntemiyle belirlemektir. Bu ...
Bireylerin kredi kartlarını değiştirme tutumları
(2009)
Kredi kartları kağıt paranın yerini almaya aday günümüzün popüler ödeme araçlarıdır. Türkiye’de 1990’lardan sonra yaygın olarak kullanılmaya başlanmıştır. Bankalar da hızla gelişen kredi kartı pazarında söz sahibi olmak ...
Para Sevgisinin Vergi Ahlakı Üstündeki Etkisi
(Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Dergisi, 2009)
Amaç: Bu araştırmanın amacı para sevgisinin vergi ahlakı üzerindeki
etkisini belirlemektir.
Metodoloji/Yaklaşım: Para sevgisinin vergi ahlakı üzerindeki etkisini
belirlemek amacıyla Giresun ilinde faaliyet gösteren ...
Balık Tüketimi Tercihlerini Belirleyen Demografik Faktörler
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009-12)
[Abstract Not Available]
Bankalarda ilişkisel bağ stratejilerinin müşteri sadakatine etkisi
(2009)
Bu araştırmada, banka sektöründe ilişkisel bağlar, müşteri değerleri ve müşteri sadakati arasındaki ilişkiler araştırılmıştır. Veriler, tesadüfî olmayan örnekleme metoduyla belirlenen 236 banka müşterisinden elde edilmiştir. ...