Browsing by Author "Tehci, Ali"
Now showing items 1-5 of 5
-
Ağızdan ağıza iletişimde müşteri tatmini ve müşteri sadakati ile mağaza imajı boyutları
Tehci, Ali (Gümüşhane Üniversitesi, 2014)Bu tez çalışmasının amacı, mağaza imajı boyutlarından fiyat, atmosfer, personel, uygunluk, ürün faktörlerinin müşteri tatmini ve müşteri sadakati üzerindeki etkileri ile müşteri tatmini ve müşteri sadakatinin ağızdan ağıza ... -
Ağızdan ağıza iletişimde müşteri tatmini ve müşteri sadakati ile mağaza imajı boyutları: Ordu ilinde bir uygulama
Yıldız, Salih; Tehci, Ali (2014)Bu çalışmanın amacı, mağaza imajı boyutlarının müşteri tatmini ve müşteri sadakati üzerindeki etkileri ile müşteri tatmini ve müşteri sadakatinin ağızdan ağıza iletişime etkilerinin araştırılmasının yanında tüketicilerin ... -
KIRSAL TURİZM POTANSİYELİNİN SWOT ANALİZİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ: YOZGAT İLİ ÖRNEĞİ
Ersoy, Yusuf; Tehci, Ali; Ersoy, Bünyamin (2018)Kırsal kalkınma, kırsal alanlarda yaşayan halkın refah düzeyinin iyileştirilerek şehir ve kırsal alanlar arasındaki ekonomik, sosyal ve kültürel gelişmişlik farklarının azaltılmasına dayanan bir süreçtir. Kırsal alanlarda ... -
Siyasal pazarlama sürecinde sosyal medya ve elektronik ağızdan ağıza iletişim
Tehci, Ali (Gümüşhane Üniversitesi, 2018)Siyasal pazarlama ile hedef kitle ikna edilerek yüksek bir oy oranına ulaşılmaya çalışılmaktadır. Teknolojik gelişmelere her geçen gün bir yenisinin daha eklendiği düşünüldüğünde sosyal medya özellikle pazarlama dünyasında ... -
Siyasal Pazarlama Sürecinde Sosyal Medya ve Elektronik Ağızdan Ağıza iletişime Yönelik Yapısal Bir Model Önerisi
Tehci, Ali; Yıldız, Salih (2020)Bu çalışmanın amacı siyasal pazarlama sosyal medya faktörünün seçmen davranışı ile ilişkisinde güven, sadakat ve elektronik ağızdan ağıza iletişimin yapısal bir model aracılığı ile incelenmesidir. Araştırma verileri sosyal ...