Browsing by Author "Ük, Zuhal Çilingir"
Now showing items 1-4 of 4
-
Elektronik pazarlamada müşteri sadakatinin geliştirilmesi: Karadeniz Teknik Üniversitesi öğrencileri üzerine bir araştırma
Yıldız, Salih; Ük, Zuhal Çilingir (2010)E-sadakatin geliştirilmesinde kalite ve güven en önemli unsurlardır. Bu çalışmanın amacı, e-hizmet pazarlamasında kalite unsurlarını belirleyerek, e-hizmet kalitesinin etatmin ve e-güven aracı etkisiyle e-sadakat üzerindeki ... -
Kulaktan kulağa iletişim: Alışveriş merkezi müşterileri üzerinde bir pilot çalışma
Çalışmanın amacı “alışveriş atmosferinde algılanan olumlu ve olumsuz etkiler” ve “hizmet kalitesi” değişkenlerinin, “hizmetten sağlanan faydasal ve hedonik değer” ve “müşteri memnuniyeti” üzerindeki; değer ve memnuniyet ... -
Tüketicilerin ürünlere olan ilgileniminin marka sadakati üzerindeki etkisi: Sembolik nitelikteki bir ürün grubu için İstanbul ili pilot çalışması
Ük, Zuhal Çilingir; Yıldız, Salih (2010)Çalışmanın amacı, Tüketici İlgilenimi Profili Ölçeğinin Türkiye’de faktör yapısını sembolik nitelikteki bir ürün grubu için inceleyerek, ürün ilgileniminin marka sadakati üzerindeki etkisini araştırmaktır. Ölçeğin yapı ... -
Web sitelerinin pazarlanmasında estetik özelliklerin rolü: Online gazeteler üzerinde bir araştırma
Müşteri tatmini, satın alma karar sürecinde önemli bir unsur olduğundan, işletmelerin devamının sağlanması için gereklidir. Ancak müşteriler ürün/hizmetlerin sadece fonksiyonel özellikleri ile tatmin olmaz. Ürün/hizmete ...