Konu "Hizmet Pazarlaması" için listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Elektronik pazarlamada müşteri sadakatinin geliştirilmesi: Karadeniz Teknik Üniversitesi öğrencileri üzerine bir araştırma
(2010)E-sadakatin geliştirilmesinde kalite ve güven en önemli unsurlardır. Bu çalışmanın amacı, e-hizmet pazarlamasında kalite unsurlarını belirleyerek, e-hizmet kalitesinin etatmin ve e-güven aracı etkisiyle e-sadakat üzerindeki ... -
Tüketicilerin elektronik hizmet kalitesi algılamaları: Bireysel internet bankacılığı müşterileri üzerine bir uygulama
(Gümüşhane Üniversitesi, 2014)İnternet bankacılığı, bankalara ve bankaların müşterilerine sunduğu imkanlar nedeniyle tüm dünyada ilgi gören bir hizmet olmuştur. İnternet bankacılığının ilgi görmesi, diğer ülkelerde olduğu gibi Türkiye'deki bankaları ...