Konu "İletişim" için listeleme
Toplam kayıt 60, listelenen: 1-20
-
2012-2017 YILLARI ARASINDA YABANCI KAYNAKLI MAKALELERDE STRATEJİK HALKLA İLİŞKİLER YÖNETİMİ
(2018)Değişen ekonomik, siyasal ve sosyal çevrenin iş paradigmalarında yarattığı etki, örgütler açısından paydaş ilişkilerinin ön plana çıktığı yeni bir dönemin başlangıcına işaret etmektedir. Değişimle başa çıkmak bakımından ... -
AFAD'IN KURUMSAL İTİBARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
(2016)Bu çalışmada Gümüşhane Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler, İletişim ve Turizm Fakülteleri'nde okumakta olan öğrencilerin Afet ve Acil Durum Yönetim Başkanlığı'nın (AFAD) kurumsal itibarına yönelik algılarının ne yönde ... -
ALİYA İZETBEGOVİÇ’İN DÜŞÜNCE DÜNYASI VE İNANCINI ŞEKİLLENDİREN TARİHSEL ARKAPLAN
(2018)XX. yüzyıl Avrupa’sının bilge Kralı olarak bilinen Aliya İzzetbegoviç, iyi bir siyaset adamı olmanın yanında önemli Müslüman düşünürlerden biridir. Bosna Hersek’in bağımsızlık mücadelesinde hayati bir rol üstlenen İzzetbegoviç, ... -
An Attempt to Develop A Scale on the Decision Process: The Manager Decision Time Scale
(2017)The aim of this study is to develop a valid and reliable data-obtaining tool for exploring which decision stage deems sufficient for managers in the public or private sector, how they use time and how they act in different ... -
BENİ İSRAİL SÛRESİNDEN İSTİSNA EDİLEN VE MEDENÎ KABUL EDİLEN ÂYETLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ
(2018)Kurân’a ve onunla alakalı ilimlere ilişkin çalışmalar, son yıllarda hem nitelik hem de nicelik olarak büyük bir artış göstermiştir. Bilginler, bu çabalarıyla Kurân’a ve onunla ilgili bilimlere daha derin ve nesnel katkılar ... -
CORPORATE REPUTATION MANAGEMENT AND SOCIAL MEDIA: AN ANALYSIS ON FACEBOOK ACCOUNTS OF THE MOST VALUABLE 5 BRANDS IN TURKEY
(2015)Günümüz rekabetçi ortamında markalar rakiplerinden farklılaşmak, iç ve dış paydaşlarının güven ve saygınlığını kazanmak için kurumsal itibarlarını yönetmeye ihtiyaç duymaktadırlar. Değişen ve gelişen bilgi iletişim ... -
Çerçeveleme teorisi ve toplumsal hareketler
(2015)Toplumsal gerçekliğin inşasında yapı taşları olarak kullanılan iletişim çerçeveleri, bu süreç içinde kendilerine etkin roller biçen toplumsal gruplar ve toplumsal hareketler için anlaşılması ve denetlenmesi şart olan ... -
Çerçeveleme teorisinin halkla ilişkilerde kullanımı
(2013)Çerçeveleme yaklaşımı; uygulamaya dönük olarak, şimdiye kadar daha çok siyasal iletişim ve habercilik alanlarında kullanılmış olmakla birlikte, özellikle halkla ilişkiler ve yeni medyanın daha da gelişmesi, çerçevelemenin ... -
Değişen Bir Katılım Mekanizması Olarak Gençliğin Toplumsal Katılımı
(2017)Toplumsal katılım yoluyla gençler hem kendilerine hem de içinde yaşadıkları topluma katkı sağlama imkânına kavuşurlar. Gençler toplumsal katılım yoluyla yeni yetenek ve yetkinlikler kazanarak topluma ayak uydururken, ... -
DİYALOGSAL HALKLA İLİŞKİLER BAĞLAMINDA SOSYAL MEDYA KULLANIMI: TÜRKİYE’DE İLK 100’DE YER ALAN ŞİRKETLER ÜZERİNE BİR İNCELEME1
(2017)Halkla ilişkiler teori ve uygulamasının geldiği son nokta bakımından ortaya çıkan yeni anlayış, örgütlerle paydaşları arasında diyaloğa dayalı iletişimi merkeze alan karşılıklı anlayış, güven ve desteğin geliştirilip ... -
Ekonomik gelişmenin yaratıcı yıkımı: Schumpeteryan girişimci
(2011)İktisat literatüründe girişimci konusu daha çok ekonomik gelişme açısından incelenmiştir. Neoklasik iktisadın statik bir temele sahip olması nedeniyle ekonomik değişimin güçlerini açıklayamayacağını belirten Schumpeter, ... -
Ekonomik kriz dönemlerinde müşteri memnuniyeti ve proaktif pazarlama ilişkisi
(2009)Ekonomik krizler firmaların performanslarını dolayısıyla da müşteri memnuniyetlerini etkileyen önemli iş dönemleridir. Her firma ekonomik krizden aynı oranda ve aynı şekilde etkilenmez. Bazı firmalar ekonomik krizleri ... -
Farklı yayın politikalarına sahip gazetelerde kadına yönelik şiddetin sunumu
(2014)Gazetelerde kadına yönelik şiddetin haber temsilini ele alan bu çalışma, bir medya izleme araştırmasıdır. Araştırma, ülkede yayınlanan ciddi ve popüler basın örnekleminden seçilen 3 gazetenin (Cumhuriyet, Zaman ve Sabah) ... -
Futbolda sosyal medya iletişimi ve marka değeri: Trabzonspor ve taraftarları üzerine bir araştırma
(Gümüşhane Üniversitesi, 2019)Bulunduğumuz yüzyılda futbol kitleleri peşinden sürükleyen, farklı kültürlere sahip insanları bir araya getiren bir olgu olarak ortaya çıkmıştır. Futbolun bu birleştirici özelliği ekonomiden siyasete kadar farklı alanlarda ... -
GIDA SEKTÖRÜNDE ULUSAL ALANDA HİZMET VEREN MARKALARIN FACEBOOK PAYLAŞIMLARINA YÖNELİK TÜKETİCİLERDEN GELEN YORUMLAR ÜZERİNE BİR İNCELEME
(2019-12)Marka; müşterilere karşı ürün veya hizmetin kimlik, kişilik, imaj, güven gibi unsurların birlikte sunulmasıyla oluşmaktadır. “Marka olmak” tüketici zihninde adeta ete kemiğe bürünmek anlamına gelmektedir. Artan rekabet ... -
Global Markaların Sosyal Medyada Gündem Belirlemesi: Markaların 2.0 Gündemi Üzerine Bir Araştırma
(2016)Markaların milyonlarca dolar harcayarak gerçekleştirdikleri tüm iletişim çalışmalarının ana amacı tüketicilerin satın alma davranışlarını kendilerinden yana olacak şekilde değiştirmektir. Bunun için de onların gündemlerine ... -
GÜMÜŞHANE VE ÇEVRESİNDE PONTUS RUM FAALİYETLERİ
(2019)Birinci Dünya Savaşı yıllarında, Rumların çoğu, Osmanlı Devleti’nin yanında yer almamış, bölgeyi işgale girişen Çarlık Rusya kuvvetiyle işbirliği yapan Pontus Rum çeteleri, bağımsızlık için silahlanmışlardır. 18 Nisan ... -
Halkla İlişkiler Faaliyetlerinde Kullanılan Dil: T. C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Örneği
(2018)Bu çalışmada halkla ilişkiler faaliyetlerinde kullanılan dilin özellikleri ve unsurlarının ortaya konulması, bu dilin çeşitli yaklaşımlar açısından incelenmesi ve bu doğrultuda halkla ilişkiler faaliyetlerde kullanılan ... -
HALKLA İLİŞKİLER ALGISI VE MARKA İTİBARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN YAPISAL
(2017)Günümüzün hızla değişen ve farklılaşan rekabet ortamında markalar için halkla ilişkiler algısı ve marka itibarı en önemli bütünleşik pazarlama iletişimi unsurları arasında yer almaktadır. Markalar, tüketicilerin zihninde ... -
INVESTIGATION OF SIMILARITIES AND DIFFERENCES OF TURKISH AND SPANISH CUISINE CULTURES
(2018)Eating-drinking is a biological need as well as consist of material elements satisfying the needs of societies and individuals. Eating- drinking habit which is an indispensable element of the culture, assumes many functions ...