Kurum Yazarı "Cengiz, Ekrem" İçin Listeleme
-
AKADEMİSYENLERİN İŞ STRESİ İLE İŞ MOTİVASYONU İLİŞKİSİ
Aslan, Zeynep; Cengiz, Ekrem (2015)Modern çağda, örgütler insan odaklı çalışmanın önemi konusunda büyük bir gelişim göstermişlerdir. Çalışanların iş memnuniyeti iş performanslarına bu ise örgütün performansına yansımaktadır. Çalışanların başarıya ulaşmak ... -
Balık Tüketimi Tercihlerini Belirleyen Demografik Faktörler
Cengiz, Ekrem; Topal, M. Hanefi (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009-12)[Abstract Not Available] -
Bankalarda ilişkisel bağ stratejilerinin müşteri sadakatine etkisi
Er, Bünyamin; Cengiz, Ekrem (2009)Bu araştırmada, banka sektöründe ilişkisel bağlar, müşteri değerleri ve müşteri sadakati arasındaki ilişkiler araştırılmıştır. Veriler, tesadüfî olmayan örnekleme metoduyla belirlenen 236 banka müşterisinden elde edilmiştir. ... -
Basic instruments in European Union urbanization policy
Cengiz, Ekrem (Peter Lang AG, 2020)[No abstract available] -
Bireylerin kredi kartlarını değiştirme tutumları
Cengiz, Ekrem (2009)Kredi kartları kağıt paranın yerini almaya aday günümüzün popüler ödeme araçlarıdır. Türkiye’de 1990’lardan sonra yaygın olarak kullanılmaya başlanmıştır. Bankalar da hızla gelişen kredi kartı pazarında söz sahibi olmak ... -
Ekonomik kriz dönemlerinde müşteri memnuniyeti ve proaktif pazarlama ilişkisi
Cengiz, Ekrem (2009)Ekonomik krizler firmaların performanslarını dolayısıyla da müşteri memnuniyetlerini etkileyen önemli iş dönemleridir. Her firma ekonomik krizden aynı oranda ve aynı şekilde etkilenmez. Bazı firmalar ekonomik krizleri ... -
Gümüşhane Üniversitesinin İl Ekonomisine Katkısı
Zeybek, Halil İbrahim; Cengiz, Ekrem; Çam, Alper Veli; Çam, Handan (Gümüşhane Üniversitesi, 2018)2008 yılında kurulan Gümüşhane Üniversitesi ile birlikte Gümüşhane ili gözle görülür bir değişime sahne olmuştur. Bu değişimin rakamlarla ortaya konulması, özellikle üniversitenin paydaşları açısından önem arz etmektedir. ... -
Hekimlerin empatik özelliklerinin ölçümü ve bu ölçümlerin demografik değişkenlere göre değişimi
Teke, A. Kadir; Cengiz, Ekrem; Demir, Cesim (2010)Empati, bir kişinin kendini karşısındaki kişinin yerine koyarak, olaylara onun bakış açısı ile bakması, o kişinin duygu ve düşüncelerini doğru olarak anlaması ve bu durumu iletmesi sürecidir. Hekimlik mesleği gibi insanla ... -
Muhasebe Bürolarından Algılanan Hizmet Kalitesi ve Mükelleflerin Tatmin Düzeyine Yönelik Yapısal Bir Model Önerisi - 1
Yayla, Hilmi Erdoğan; Cengiz, Ekrem (Muhasebe ve Finansman Dergisi, 2006)Bu çalışmada hizmet kalitesi, hizmet kalite boyutları, hizmet kalitesinin ölçüm araçları ve hizmet kalitesi ile muhasebe bürolarının arasındaki ilişki incelenmiştir. Sonuç olarak muhasebe bürolarının çağdaş pazarlama ... -
Muhasebe Bürolarından Algılanan Hizmet Kalitesi ve Mükelleflerin Tatmin Düzeyine Yönelik Yapısal Bir Model Önerisi - 2
Yayla, Hilmi Erdoğan; Cengiz, Ekrem (Muhasebe ve Finansman Dergisi, 2006)Bu araştırmanın amacı muhasebe bürolarının kalite geliştirme çabalarında önemli olan kalite boyutlarının önem derecesini ve bir bütün olarak algılanan kalitenin müşteri memnuniyetine etkisini gösteren bir model geliştirmek ... -
Muhasebe Mesleğinin Tercih Edilmesinde Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Alan Çalışması: Karadeniz Teknik Üniversitesi Örneği
Cengiz, Ekrem; Yayla, Hilmi Erdoğan (Muhasebe ve Denetime Bakış, 2005)Bu çalışmanın amacı muhasebe mesleğinin seçiminde rol oynayan kişisel etkenleri ve mesleğin kendi özelliğin den kaynaklanan faktörleri belirlemek ve muhasebe mesleğinin seçiminde etkili olan demografik değişkenleri ortaya ... -
Para Sevgisinin Vergi Ahlakı Üstündeki Etkisi
Yayla, Hilmi Erdoğan; Özbek, Mehmet Ferhat; Topal, Mehmet Hanefi; Cengiz, Ekrem (Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Dergisi, 2009)Amaç: Bu araştırmanın amacı para sevgisinin vergi ahlakı üzerindeki etkisini belirlemektir. Metodoloji/Yaklaşım: Para sevgisinin vergi ahlakı üzerindeki etkisini belirlemek amacıyla Giresun ilinde faaliyet gösteren ... -
Pazarlama hizmeti satın almada firma özelliklerinin etkisi
Cengiz, Ekrem (2010)Bu araştırma pazarlama hizmeti satın alma olasılığını etkileyen faktörleri probit regresyon analizini kullanarak irdelemektedir. Çalışmanın amacı gerek pazarlama hizmeti satın almaya niyetli gerekse pazarlama hizmeti veren ... -
Tüketicilerin Ürün Tercihinde Rol Oynayan Ürün Menşeinin, Marka, Fiyat ve Kalite Değişkenleri Açısından İncelenmesi
Cengiz, Ekrem (2009)Bu araştırmanın amacı müşterilerin satın alma tercihlerinde ürün menşeinin etkisini irdelemek, yerli ve ithal ürünlerin tercihinde rol oynayan faktörlerin önem derecesini karşılıklı kıyaslama yöntemiyle belirlemektir. Bu ...