Yazar "Kurt, Mustafa Cankut" için listeleme
-
Değişen Bir Katılım Mekanizması Olarak Gençliğin Toplumsal Katılımı
Toplumsal katılım yoluyla gençler hem kendilerine hem de içinde yaşadıkları topluma katkı sağlama imkânına kavuşurlar. Gençler toplumsal katılım yoluyla yeni yetenek ve yetkinlikler kazanarak topluma ayak uydururken, ... -
Dijital Ortamlarda Toplumsal Katilim Anlayişi: Sosyal Eylem Platformlari Üzerine Bir İnceleme
Kurt, Mustafa Cankut; Tıngöy, Özhan (2016)Bu çalışmada sosyal eylem platformları üzerinden yürütülen kampanyalara katılan bireylerin, toplumsal katılım düzeylerindeki değişim ve bu değişimin bireyler üzerindeki etkileri anlaşılmaya çalışılmıştır. Çalışmanın evreni, ... -
Halkla İlişkiler Faaliyetlerinde Kullanılan Dil: T. C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Örneği
Soncu, Ayşe Gül; Kurt, Mustafa Cankut (2018)Bu çalışmada halkla ilişkiler faaliyetlerinde kullanılan dilin özellikleri ve unsurlarının ortaya konulması, bu dilin çeşitli yaklaşımlar açısından incelenmesi ve bu doğrultuda halkla ilişkiler faaliyetlerde kullanılan ... -
Halkla İlişkiler Faaliyetlerinde Kullanılan Dil: TC Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Örneği
Soncu, Ayşe Gül; Kurt, Mustafa Cankut (Erciyes İletişim Dergisi, 2018)Bu çalışmada halkla ilişkiler faaliyetlerinde kullanılan dilin özellikleri ve unsurlarının ortaya konulması, bu dilin çeşitli yaklaşımlar açısından incelenmesi ve bu doğrultuda halkla ilişkiler faaliyetlerde kullanılan ... -
Halkla İlişkilere Yenilikçi Bir Yaklaşım: Dijital İnovasyonlar
Kurt, Simge Ünlü; Kurt, Mustafa Cankut (2017)Günümüzde dijital teknolojiler ve onların birer uzantısı olarak faaliyet gösteren dijital inovasyonlar yoluyla kurum ve kuruluşların örgüt yapıları, çalışma alanları ve işleyiş şekilleri yenilikçi bir doğrultuda değişim ... -
TÜRK YEREL BASININDA REKLAMLARIN GENEL GÖRÜNÜMÜ: İSTANBUL VE ANKARA ÖRNEĞİ
Aslan, Emre Ş.; Kurt, Mustafa Cankut (2019)Çalışmada ülkemiz yerel basını kapsamında yayımlanan reklamların niteliği incelenecektir. Bu niteliğin belirlenebilmesi amacıyla bir haftalık süreç boyunca İstanbul ve Ankara illerinde basılan gazetelerdeki reklamlar; ...