Yazar "Akyüz, Ahmet Mutlu" için listeleme
-
ÇALIŞANLARIN DÖNÜŞÜMCÜ LİDERE YÖNELİK SADAKATLERİ İLE ÇALIŞANLARDAKİ EMPATİ DAVRANIŞININ BU SADAKAT ÜZERİNDEKİ OLASI ETKİLERİNİ BELİRLEMEYEYÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
Akçay, Yeliz; Akyüz, Ahmet Mutlu (2014)Hızlı gelişmekte olan bilgi ve teknoloji üretimi tüm dünyada hızlı bir değişim yaşanmasına da yol açmaktadır. Yeni bir bilginin adeta en değerli ürün haline geldiği bu dönem, işletmeleri kendilerini sürekli yenilemeye ... -
ÇEVRİMİÇİ HAZIR GİYİM ÜRÜNLERİ TÜKETİMİNDE MÜŞTERİ TATMİNİ: DOĞU KARADENİZ ÖRNEĞİ
Akyüz, Ahmet Mutlu (2014)Çalışmanın amacı, hizmet kalitesi üzerinden müşteri sadakatini ve müşteri tatminini etkileyen faktörlerin, çevrimiçi hazır giyim alışverişlerini yapan müşterilerden toplanan veriler aracılığıyla incelenmesi ve oluşturulan ... -
Exploring the Relationship between Ethical Leadership and Job Satisfaction with the Mediating Role of the Level of Loyalty to Supervisor
Okan, Tarhan; Akyüz, Ahmet Mutlu (2015)The purpose of this study was to examine the impact of ethical leadership behaviour on employees' both intrinsic and extrinsic job satisfaction and also to find out a possible mediator effect of loyalty to supervisor in ... -
GENÇ TÜRK TÜKETİCİLERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINDA KÜLTÜRÜ OLUŞTURAN ÖĞELERİN ETKİLERİNİN ARAŞTIRILMASI:
Akyüz, Ahmet Mutlu; Ayyıldız, Hasan (6. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, 2008)Kültürel faktörler, genç tüketicilerin günlük yaşamının önemli bir kısmını oluşturduğu için satın alma kararlarını da etkilemektedirler. Bu bağlamda araştırmanın amacı; günümüz kültürünü oluşturan öğelerin Türk gençlerinin ... -
GÜMÜŞHANE ÖRNEKLEMİNDE PESTİL VE KÖME MARKALARININ ALGISAL KONUMLARININ ÇOK BOYUTLU ÖLÇEKLEME ANALİZİ İLE BELİRLENMESİ
Akyüz, Ahmet Mutlu; Kara, Özlem (2016)Tüketicilerin satın alma karar süreçlerinde "marka algısı" ve "marka konumu" kavramları önemli bir yere sahiptir. Tüketiciler, farklı açılardan değerlendirmeleri sonucu oluşturdukları marka algıları ve zihinlerinde markaları ... -
Investigation of Factors That May Affect the Commitment of Healthcare Professionals to Their Works During the COVID-19 Pandemic Period
Akyüz, Ahmet Mutlu; Durmuş, İbrahim (SAGE Publications Inc., 2022)The environment of uncertainty created by the COVID-19 pandemic period has caused difficulties especially for healthcare professionals in their work activities. The purpose of this research is to find out which variables ... -
INVESTIGATION ON TURKISH CONSUMERS’ ECOLOGICAL PURCHASING BEHAVIOURS ON CITIES BASIS IN TERMS OF THE DEMOGRAPHIC VARIABLES
Akyüz, Ahmet Mutlu; Ayyıldız, Hasan (1ST INTERNATIONAL TURKEY & JAPAN ENVIRONMENT AND FORESTRY SYMPOSIUM, 2010)With this study, it is aimed to inform about ecological products of all public and private sector administrators who offer products and services to Turkish consumers and also Turkish consumers in particular and also to ... -
İÇSEL PAZARLAMA TEMELİNDE İNSAN KAYNAKLARI UYGULAMALARININ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE ETKİSİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
Kaya, Sinem; Akyüz, Ahmet Mutlu (2015)İşletmelerin günümüzün rekabet koşullarında sürekliliği sağlayabilmeleri için öncelikle sahip oldukları insan kaynağını en etkili ve verimli şekilde kullanmaları gereklidir. Günümüzün değişen şartlarında işletmelerin, gerek ... -
İnsan kaynakları yönetimi uygulamalarının işletmelerin içsel pazarlama stratejilerine etkisi üzerine bir araştırma
Kaya, Sinem (Gümüşhane Üniversitesi, 2014)İşletmelerin günümüzün rekabet koşullarında sürekliliği sağlayabilmeleri için öncelikle sahip oldukları insan kaynağını en etkili ve verimli şekilde kullanmaları gereklidir. Günümüzün değişen şartlarında işletmelerin, iç ... -
İş özellikleri ile perma iyi oluş modelinin anlam ve bağlanma boyutları arasındaki ilişki: Gümüşhane eğitim kurumları örneği
Kılıç, Muhammet (Gümüşhane Üniversitesi, 2021)Bu tez, iş özelliklerinin (yetenek çeşitliliği, görev kimliği, görevin önemi boyutları) PERMA iyi oluş modelinin anlam ve bağlanma boyutlarına etkisini incelemek amacıyla gerçekleştirilmiştir. Araştırmanın hedef evreni, ... -
Kurum yöneticilerinin etik liderlik davranışları ile çalışanların kuruma ve yöneticilerine olan sadakatlerinin imrenme ve kıskançlık davranışları moderatörlüğünde akademik başarı çabaları üzerindeki olası etkilerinin incelenmesi
Durmuş, İbrahim (Gümüşhane Üniversitesi, 2021)Akademisyenlerin akademik başarı çabalarını etkileyebilecek birçok faktör söz konusudur. Çalışmada, yöneticilerin etik liderlik davranışı, akademisyenlerin kurumlarına ve yöneticilerine olan sadakati ile çalışma arkadaşlarını ... -
KÜRESEL ISINMA GİYİM SEKTÖRÜ PAZARLAMA FAALİYETLERİ İÇİN TEHDİT Mİ? FIRSAT MI? : DOĞU KARADENİZ BÖLGESİ’NDEKİ TÜKETİCİLER ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
Akyüz, Ahmet Mutlu; Ayyıldız, Hasan (13. Ulusal Pazarlama Kongresi, 2008)Günümüzde doğal kaynakların aşırı kullanımı ile birlikte insanın temel ihtiyaçları arasında yer alan hava, su, toprak gibi değerlerin kirletilmesi, global düzeyde ısınmaya, buzulların erimesine, iklim dengesizliklerine ... -
THE MODERATOR EFFECT OF R&D EXPENSES ON THE RELATIONSHIP BETWEEN COMPANIES ADVERTISING EXPENSES AND MARKET VALUES
Akyüz, Ahmet Mutlu; Berberoğlu, Murat (2016)Bu çalışmada işletmelerin reklam giderleri ve piyasa değerleri arasındaki ilişki ve bu ilişkiye araştırma ve geliştirme (AR-Ge) giderlerinin moderatör etkisi ölçülmeye çalışılmıştır. Araştırma Borsa İstanbul'da 2007, 2008, ... -
OLUMSUZ DEĞERLENDİRİLME KORKUSU İLE ANİ-KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞI İLİŞKİSİNDE YATAY BİREYSELLİK VE/VEYA NORMATİF UYUMLULUĞUN OLASI ETKİLERİNİN İNCELENMESİ
Ani-kompulsif satın alma (ASA) şeklinde tanımlanan davranış, günümüzde tüm sosyal düzeydeki insanları etkilemektedir. Araştırmalar bu davranış ile psikiyatrik rahatsızlıklar arasında bir ilişki olduğunu göstermektedir. Bu ... -
Pestil ve köme markalarının algısal konumlarının çok boyutlu ölçekleme analizi ile belirlenmesi:Gümüşhane örnekleminde bir araştırma
Kara, Özlem (Gümüşhane Üniversitesi, 2016)ÖZET KARA, Özlem. Pestil ve Köme Markalarının Algısal Konumlarının Çok Boyutlu Ölçekleme Analizi ile Belirlenmesi: Gümüşhane Örnekleminde Bir Çalışma , Yüksek Lisans Tezi, 2016, (XIII+75 Sayfa) Tüketicilerin satın alma ... -
SATIŞ NOKTASI TUTUNDURMA ARAÇLARININ TÜKETİCİLERİN KOLAYDA MAL SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Akyüz, Ahmet Mutlu; Ayyıldız, Hasan (ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2008)Çalışmanın amacı, indirim kuponu, fiyat indirimi, örnek numune, bir alana bir bedava uygulamaları ve tanzim teşhir uygulamaları şeklindeki satış noktası tutundurma araçlarının Doğu Karadeniz Bölgesindeki tüketicilerin ... -
A Structural Equation Model Test of Patient Satisfaction in the Health Service Organizations in Trabzon City
Akyüz, Ahmet Mutlu; Ayyıldız, Hasan (2012)Bu çalışmada, sağlık hizmetlerinde hasta memnuniyeti konusu çerçevesinde, Trabzon ilindeki sağlık kuruluşlarında hasta memnuniyetine etki ettiği düşünülen faktörler incelenmiş olup, konuyla ilgili tasarlanan hipotezler bir ... -
Tüketicilerin otomobil markalarına yönelik tercihlerinin analizi: Gümüşhane ili örneği
Arıtan, Tolga (Gümüşhane Üniversitesi, 2015)Otomobil satın alma davranışı tüketicilerin yaşamındaki en büyük ve önemli harcamalardan biridir. Bu çalışma, tüketicilerin otomobil markalarına olan mevcut marka sadakatlerinin tespit edilmesini ve tüketicilerin ileriki ... -
TÜKETİCİLERİN OTOMOBİL MARKALARINA YÖNELİK MARKA SADAKATLERİ VE TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Arıtan, Tolga; Akyüz, Ahmet Mutlu (2015)Çalışmada tüketicilerin otomobil markalarına olan marka sadakatlerinin tespit edilmesini ve tüketicilerin ileriki dönemlerdeki marka tercihlerinin öngörülmesi amaçlanmaktadır. Sonuçta, katılımcıların en yüksek marka ... -
Üniversite öğrencilerine yönelik mobbing uygulamalarının tespiti, olumsuz etkilerinin incelenmesi ve engellenmesine yönelik bir araştırma
Akyüz, Ahmet Mutlu (2015)Psikolojik şiddet, baskı, yıldırma, vb. anlamlara gelen mobbing her tür sektör ve işyerinin yanı sıra, üni- versitelerde öğrencilerin de maruz kaldıkları bir sorundur. Bu ç alışmada üniversite öğrencilerinin maruz kaldıkları ...