Yazar "Aksoy, Fatih" için listeleme
-
Bir Halkla İlişkiler Alanı Olarak Sponsorluk
Diker, Ersin; Aksoy, Fatih (Eğitim Yayınevi, 2019)[Abstract Not Available] -
Diyalojik İletişim Teorisinin Temel İlkeleri Kapsamında E-Ticaret Şirketlerinin Web Sitelerinin Değerlendirilmesi
Çalışır, Gülsüm; Aksoy, Fatih (2019)Teknolojinin gelişmesiyle birlikte kurumlar da kendi varlıklarını hedef kitlelere tanıtmak ve hedef kitlelerini tanımak için interneti bir diyalog aracı olarak kullanmaya başlamıştır. Böylelikle diyalojik iletişimin de ... -
Kamu Kurumlarında Sosyal Medya Kullanımı: Kastamonu İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü Örneği
Çalışır, Gülsüm; Aksoy, Fatih (Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi, 2019)[Abstract Not Available] -
Parfüm Reklamlarında Kadın ve Erkeklerin Cinsel Obje Olarak Kullanımı Üzerine Bir Araştırma
Aksoy, Fatih; Ülger, Özlem (MAYIS 2019)ünümüz rekabet koşullarında firmalar tarafından ürünlerine ilişkin farkındalık yaratma çabasının bir uzantısı olarak başvurulan reklamlar, tüketicileri etkileme ve ikna etme araçlarının başında gelmektedir. ...