Yazar "Çalışır, Gülsüm" için listeleme
-
ULUSAL MARKALARIN SLOGANI VE SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Çalışır, Gülsüm (2019)Günümüz teknolojik gelişimin beraberinde insanların satın alma davranışında ''ihtiyaç''tan öte ''tercih'' etme boyutuna geldiğini söylemek mümkündür. Mevcut durum pazarda rekabetçi olmayı zorunlu kılmış ve beraberinde ... -
Unutulmaya Yüz Tutan Folklorik Değerlerin Kişilerarası İletişime Katkısı Gümüşhane Örneği
Çalışır, Gülsüm (TURKISH STUDIES -International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 2015)[Abstract Not Available] -
UNUTULMAYA YÜZ TUTAN FOLKLORİK DEĞERLERİN KİŞİLERARASI İLETİŞİME KATKISI: GÜMÜŞHANE ÖRNEĞİ
Çalışır, Gülsüm (2015)İletişim, insanların birbirini anlamasında kullandıkları en etkili yollardan birisidir. Böylelikle iletişim, kişileri birbirine yaklaştırır ve aralarında bir bağ kurulmasına yardımcı olur. Kişilerarasında kurulan iletişimde ... -
YALIN İŞ MODELİ İNOVASYONU
Çalışır, Gülsüm (İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ, 2011-11-25)İş dünyasında yapılan akademik araştırmalar, işletmelerin kalıcılığı, sürdürülebilir büyümesi, rekabetçiliği ve daha yüksek katma değer elde etmesinde ar-ge ile birlikte inovasyonun rolünü ve etkisini ortaya koymaktadır. ... -
Yalın İş Modeli İnovasyonu (YİMİ)
Banger, Gürcan; Çalışır, Gülsüm (ESKİŞEHİR SANAYİ ODASI, 2011-05-10)Yalın düşünce ve yalın üretim felsefesinin temel dayanakları olan 1) Değer, 2) Değer akımı, 3) Akış, 4) Çekiş, 5) Mükemmelleştirme ilkelerinin 1) Amaç, 2) Süreç, 3) İç ve dış müşteriler, 4) Çekiş, 5) Önleme, 6) Yaşam ... -
Yalın Yazılım Geliştirme Metodolojisi
Banger, Gürcan; Çalışır, Gülsüm (ESKİŞEHİR SANAYİ ODASI, 2012-05-31)Projede; sanayi kabul edilmekle birlikte ürün geliştirme açısından farklılıkları olan yazılım geliştirme alanında yalın üretim düşüncesinin bir metodoloji olarak düzenlenmesi anlatılmaktadır. Yazılım, prototipin ve son ... -
YAŞLILARIN GÖZÜNDEN KİŞİLERARASI İLETİŞİMİN DEĞİŞEN YÜZÜ
Çalışır, Gülsüm; AYDOĞAN KILIÇ, TUĞÇE (2018)Zamanın değişmesiyle birlikte aslında her alanda değişim yaşandığı görülmektedir. Söz konusu değişimin belirgin şekilde hissedildiği alanlardan birisi de yaşlılık ve yaşlı iletişimidir. Dünyada yaşam var olduğundan beri ... -
Yeni medyanın marka kültürü üzerindeki rolü
Topçu, Aysel (Gümüşhane Üniversitesi, 2020)Teknolojik gelişmeler günümüzde insan yaşamının her alanına etki etmektedir. Teknolojinin gelişmesiyle uzantısı olan yeni medya, bütün toplumları küresel köy haline getirmiştir. Bütün toplumlar bir habere yeni medya ve ... -
Yozgat Efsaneleri Üzerine Bir İnceleme
Efsane, insanın var olmasıyla birlikte ortaya çıkarak gelişen ve yüzyıllardır dilden dile aktarılarak günümüze kadar ulaşan bir sözlü kültür unsudur. Zaman zaman gerçek dışı olsa da kimi zaman da yaşanmış olaylar sonucunda ... -
“YÜZÜKLERİN EFENDİSİ” ÖRNEĞİ ÖZELİNDEN TRANSMEDYA HİKÂYECİLİĞİ
Çalışır, Gülsüm; AYDOĞAN KILIÇ, TUĞÇE (2018)Günümüzde değişen pazar koşullarının etkisiyle rekabet hızını daha da arttırmakta, birbiriyle aynı özellikleri taşıyan markaların birbirinden ayrışması zorlaşmaktadır. Bu sebeple marka imajını olumlu bir şekilde tüketicinin ...