Konu "İletişim" için listeleme
Toplam kayıt 60, listelenen: 21-40
-
İLETİŞİM ARAŞTIRMALARINDA ÇERÇEVELEME PARADİGMASI: SON DÖNEME AİT BİR İNCELEME
(2015)Çerçeveleme teorisi iletişim biliminin bütün alanlarında kullanılan teorik ve ampirik bir paradigma haline gelmiştir. Bu çalışmada, çerçeveleme araştırmalarının yaygınlığını ve kullanılan yöntemleri incelemek için 84 hakemli ... -
İLETİŞİM BAKIŞ AÇISIYLA HAMAM KÜLTÜRÜ
(2018)Geçmişi Romalılara kadar dayansa da hamam kültürünün Osmanlı ile birlikte yaygınlık kazandığı ve kültürel bir miras olduğu bilinmektedir. Kültürümüzde temizliğin, şifanın, belki de hepsinden önce dinin bir özelliği olarak ... -
KADRO VE BÜYÜK DOĞU DERGİLERİNİN CUMHURİYET SONRASI İNKILÂPLARI ÇERÇEVESİNDE MODERNLEŞMEYE BAKIŞ AÇILARI VE BASIN İLİŞKİLERİ
(2015)Kurtuluş Savaşı'ndan sonra Türkiye Cumhuriyeti'nde 'inkılâp' adı altında önemli modernleşme hareketleri gerçekleştirilmiştir. Modernleşme ilk olarak siyasi hayatta gerçekleşmiş daha sonraki aşamalarda ise, sosyal hayatın ... -
Kamu kurumlarında yeni iletişim teknolojileri kullanımının kurumsal imaja etkisi (Türkiye İstatistik Kurumu örneği)
(2013)Yeni iletişim teknolojileri, bireylerin yaşamlarında olduğu kadar topluma ait kamusal alanda da işlerin çözümlerinde büyük yarar sağlamaktadır. Artık iş hızının, eskisinden daha yüksek olduğu herkes tarafından kabul ... -
KAR AMACI GÜTMEYEN KURUMLARIN KURUMSAL İTİBARI: KIZILAY ÖRNEĞİ
(2015)Günümüz rekabet koşullarında öne çıkmak ve varlığını sürdürebilmek için arzu edilen bir itibara sahip olmak firmalar için oldukça önemlidir. Bu durum kar amacı güden kurumlar için geçerli olduğu kadar kar amacı gütmeyen ... -
Kişilerarası iletişim bağlamında yeni iletişim teknolojilerinin rolü: Lise düzeyi öğrencileri örneğinde anlık mesajlaşma programları üzerine bir uygulama
(Gümüşhane Üniversitesi, 2019)Günümüz teknolojisinin yaşamın tüm alanlarında yer alan etkisi kişilerarası iletişim biçimlerini de etkilemiş ve değiştirmiştir. Bu gelişmelerle beraber yeni iletişim ortamları ortaya çıkmış ve gündelik yaşamın vazgeçilmez ... -
Kişilerarası iletişim sürecinde samimiyet olgusu: Cep telefonu ile arama ve mesajlaşma bağlamında bir araştırma
(Gümüşhane Üniversitesi, 2019)Günümüzde bilgi ve iletişim teknolojisinin etki ettiği birçok alanın içerisinde kişilerarası iletişim de yer almaktadır. Bu teknolojilerde yaşanan gelişim ve değişimler beraberinde yeni iletişim ortamları da yaratmaktadır. ... -
Kişilerarası iletişimin firmalara güven üzerinde etkisi: Gümüşhane örneği
(Gümüşhane Üniversitesi, 2020)İletişim kavramı tüm canlılar için geçerli olan evrensel bir durumu işaret etmektedir. Kişilerarası iletişim ise duygu, düşünce ve bilgi alışverişinin insanlar arasında gerçekleştirilmesi durumuna karşılık gelmektedir. Bu ... -
KOBİLERDE VERİMLİLİĞİ ARTIRMA YOLUNDA ATILAN BİR ADIM SOSYAL SERMAYE
(2011-10-21)Son yıllarda yoğun şekilde kullanılmaya başlayan “sosyal sermaye” kavramı, günümüzde sıklıkla ekonomi, sosyoloji ve politika bilimleri çerçevesinde tartışılmaktadır. Kavram, özellikle bireyler ve kurumlar arasında iletişim, ... -
KOBİLERDE VERİMLİLİĞİ ARTIRMA YOLUNDA ATILAN BİR ADIM: SOSYAL SERMAYE
(İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ, 2011-10-25)Son yıllarda yoğun şekilde kullanılmaya başlayan “sosyal sermaye” kavramı, günümüzde sıklıkla ekonomi, sosyoloji ve politika bilimleri çerçevesinde tartışılmaktadır. Kavram, özellikle bireyler ve kurumlar arasında iletişim, ... -
KULLANIMLAR VE DOYUMLAR YAKLAŞIMI BAĞLAMINDA X KUŞAĞININ SOSYAL MEDYA KULLANIMI: WHATSAPP ÖRNEĞİ
(2019-12)İnsanlığın var oluşundan itibaren sürdürülen iletişimin temelinde istek ve gereksinimler yatmaktadır. İletişim ihtiyaçlarının giderilmesi noktasında insanların günümüz teknolojilerinde yaşanan gelişmelerden etkilendiği ... -
Kullanımlar ve doyumlar yaklaşımı bağlamında sosyal medya kullanımı: Gümüşhane üniversitesi üzerine bir araştırma
(2011)Günlük hayatın içine yeni kavramlar ve sunduğu yeni iletişim tarzı ile birlikte giren internet, bunun yanı sıra kendine özgü yeni iletişim kurma yollarını da hayatımıza dahil etmiştir. Günümüzde, internet denilince çoğu ... -
Kurumsal bir geribildirim aracı olarak web sayfaları: Konya büyükşehir belediyesi geribildirim mesajlarının analizi
(2012)Bu çalışmada, kurum ve halkı arasında oluşturulacak karşılıklı etkileşim süreci açısından giderek önem kazanan web sayfaları ve hu sayfalarda oluşturulan e-posta linkleri ele alınmıştır. Diğer bir ifadeyle kurumsal bir ... -
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK FAALİYETLERİNİN MARKA TERCİHİNE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
(2018)Kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinde son yıllarda büyük bir artış olduğu gözlemlenmektedir. Gerçekleştirilen bu çalışmalar daha çok toplum üzerinde olumlu bir algı oluşturma ve kamunun kuruma, kurumun markalarına, ... -
Kurumsal yönetim endeksi performans değerlendirmesi: Türkiye örneği
(2010)Kurumsal yönetim, günümüzde tüm dünyada oldukça popüler olan modern bir yönetim anlayışıdır. Dünyada kurumsal yönetim alanında belirli bir çerçeve oluşturmaya yönelik olarak birçok ülke yürürlükte olan mevzuatını, en iyi ... -
KUR’AN’DA HZ. SÜLEYMAN’A VERİLEN NİMETLER
(2018)İslam’a göre Yüce Allah, başta Hz. Âdem olmak üzere birçok peygambere vahyetmiş ve bunlardan bir kısmının adlarını Kur’an’ı Kerim’de zikretmiştir. Kur’an’da zikredilen ve zikredilmeyen peygamberlerin hemen tamamı ilahi ... -
Mardı·n’de Bı·r Sanat Etkı·nlı·ği: Uluslararası Mardı·n Bı·enalı·
(Gece Kitaplığı, 2018)[Abstract Not Available] -
MAREŞAL FEVZİ ÇAKMAK’IN 1946-1950 YILLARI ARASINDAKİ SİYASAL FAALİYETLERİ
(2019)Fevzi Çakmak, Türkiye’de daha çok askerî kişiliği ve faaliyetleriyle tanınmaktadır. Mareşal unvanına sahip az sayıdaki askerden birisi olması onun askerlik mesleğindeki başarısını göstermeye yetmektedir. Ankara Hükümeti’nde ... -
MARKALARIN KRİZ DÖNEMLERİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI STRATEJİLERİ: GEZİ PARKI OLAYLARI SÜRECİNDE TWİTTER ÜZERİNE BİR İNCELEME
(2016)Krizler içerisinde barındırdıkları bilinmeyenler ile etkiledikleri unsurların korkulu rüyalarıdır. Bu unsurların başında da ekonomik bir güç olmaları nedeniyle markalar gelmektedir. Markalar için kriz yönetimi hayati bir ... -
Markaların Sosyal Medyada Gündem Belirlemesinde Etkili Olan Marka 2.0 Stratejileri
(2015)Sosyo-ekonomik hayatın en önemli değerlerinden biri olan markalar, çeşitli yöntemler kullanarak tüketicinin zihniden yer almaya çalışmaktadır. Zaman zaman ülke ekonomilerinden daha büyük bir değere ulaşan markaların ...