Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAlahmad, Mohamad
dc.date.accessioned2021-11-09T20:05:35Z
dc.date.available2021-11-09T20:05:35Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.issn2602-2788
dc.identifier.issn2602-2788
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TXpZNU1qYzRPQT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12440/5487
dc.description.abstractYabancılara yönelik dil eğitiminde hocanın başarısı kendi belirlemiş olduğu ve uyguladığı yönteme dayalı ise hocanın söz konusu metotlardan sadece biriyle sınırlı kalmayıp tüm yolları uygulaması gerekir. Ancak öğrencinin ihtiyacına göre eğitim yöntemlerinden bazılarıyla yetinebilir. Buna eğitimde seçmeli yöntem adı verilmektedir. Bu yöntem uygulanmakta olan yabancı dil eğitim yöntemlerinin birbirini tamamlaması esasına dayanır. yöntemden Gümüşhane Üniversitesi İlahiyat Fakültesi olarak Arapçayı konuşma eğitiminde nasıl yararlanıldığı üzerinde durulacaktır. Bu yöntemin en belirgin örneği hocaların eğitimde bu yönteme başvurarak ulaşmış sonuçları önemlilerini de paylaşılacaktır.en_US
dc.description.abstractIf teachers' success of non-native speakers of Arabic is based upon their effective selection of an appropriate method in their teaching process, they should not restrict themselves to a certain method, but they should select a method that are suitable for their learner's needs and their teaching settings. This is supposed that teachers tend to employ the so-called selective method in teaching pedagogy; a method which is grounded on integrating all teaching methods of foreign languages.This research aims to define the selective method, its emergence reasons, its characteristics and validity for teaching Arabic for non-native speakers. It also demonstrates the deployment of this method in conversation skills at Faculty of Theology, Gumushane University in Turkey; and the most considerable advantages which teachers gain by applying this method. Moreover, it states the most significant results the research presents.en_US
dc.language.isotur
dc.relation.ispartofAtatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subject[No Keywords]en_US
dc.titleYabancılara Yönelik Arapça Öğretiminde Uygulanan ve Planlanan Seçmeli Yöntem (Gümüşhane Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Örnekliğinde Sözlü Dersler)en_US
dc.title.alternativePlanned and Applıed Selectıve Method in Teachıng Arabıc Language to Non-Natıve Speakers (Oral Lessons at Gumushane Unıversıty, Faculty of Theology Sample)en_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.departmentGümüşhane Üniversitesien_US
dc.identifier.volume19en_US
dc.identifier.issue63en_US
dc.identifier.startpage21en_US
dc.contributor.institutionauthorAlahmad, Mohamad
dc.identifier.endpage33en_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster