Kamu kurumlarında yeni iletişim teknolojileri kullanımının kurumsal imaja etkisi (Türkiye İstatistik Kurumu örneği)
Access
info:eu-repo/semantics/openAccessDate
2013Access
info:eu-repo/semantics/openAccessMetadata
Show full item recordAbstract
Yeni iletişim teknolojileri, bireylerin yaşamlarında olduğu kadar topluma ait kamusal alanda da işlerin çözümlerinde büyük yarar sağlamaktadır. Artık iş hızının, eskisinden daha yüksek olduğu herkes tarafından kabul edilmektedir. Toplum, kamu sektöründen bu hıza ayak uydurmasını beklemektedir. Veri üreten bir kamu kurumu olan Türkiye İstatistik Kurumu, yeni iletişim teknolojilerini en aktif şekilde kullanma gereksinimindedir. Buna ek olarak, vatandaşın güvenilir bilgi aldığını hissetmesi, Türkiye İstatistik Kurumu’nun kurumsal imajına bağlıdır. The new communication technologies make good advantages to conclude procedures for public space which belongs to society as much as individual lives. It is accepted that today’s work speed is higher than when it was old times. The society expect the puclic sector to keep up with this speed. A public institution, Turkish Statistical Institute which procudes data needs to use the new communication technologies in the activest method. İn addition of that, a citizen’s feeling about having reliable information depends upon the corporate image of Turkish Statistical Institute.