Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAslan, Emre Ş
dc.contributor.authorGüz, Hanife
dc.date.accessioned2021-11-09T20:04:59Z
dc.date.available2021-11-09T20:04:59Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn2147-4524
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpNek5Ua3lNZz09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12440/5330
dc.description.abstractSosyo-ekonomik hayatın en önemli değerlerinden biri olan markalar, çeşitli yöntemler kullanarak tüketicinin zihniden yer almaya çalışmaktadır. Zaman zaman ülke ekonomilerinden daha büyük bir değere ulaşan markaların tüketicinin gündeminde yer alabilmeleri, günümüzde geçmiş dönemlere nazaran büyük bir değişiklik göstermiştir. Özellikle web 2.0 teknolojisinin gelişmesiyle birlikte markalar da geleneksel medya döneminden farklı stratejiler kullanmaya başlamışlardır. Bu çalışma, sosyal medyanın gelişmesiyle birlikte tüketicilerde meydana gelen değişimleri de dikkate alarak, marka stratejilerinde nasıl bir değişim olduğu konusunu irdelemektedir.en_US
dc.description.abstractBrands which are one of the most important values of the socio-economic life try to take place in customer's mind using various methods. Sometimes, brands' taking place at consumer's agenda which have more value than national economy could show an important change compared to previous periods. Especially, with the development of web 2.0 technology, brands begin to use strategies different from traditional media era. This study examines the subject that how brand strategies have changed with the development of social media, taking into account on consumer's change.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.relation.ispartofİletişim Kuram ve Araştırma Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİletişimen_US
dc.titleMarkaların Sosyal Medyada Gündem Belirlemesinde Etkili Olan Marka 2.0 Stratejilerien_US
dc.title.alternativeBrand 2.0 Strategies Which are Efective on Brand's Agenda Setting on Social Mediaen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.departmentGümüşhane Üniversitesien_US
dc.identifier.volume0en_US
dc.identifier.issue41en_US
dc.identifier.startpage64en_US
dc.contributor.institutionauthor[Belirlenecek]
dc.identifier.endpage84en_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster