Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorGüllüpınar, Hasan
dc.date.accessioned2021-11-09T19:55:49Z
dc.date.available2021-11-09T19:55:49Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1300-1825
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TVRNME1UYzJOZz09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12440/4646
dc.description.abstractBu çalışmada, kurum ve halkı arasında oluşturulacak karşılıklı etkileşim süreci açısından giderek önem kazanan web sayfaları ve hu sayfalarda oluşturulan e-posta linkleri ele alınmıştır. Diğer bir ifadeyle kurumsal bir geribildirim aracı olan e-posta linklerinin halkın istek ve şikâyetlerini kuruma iletmesi açısından önemi üzerinde durulmuştur. Araştırmanın uygulama bölümünde Konya Büyükşelıir Belediyesi web sayfasında bulunan "başkana mesaj" linki aracılığıyla 2008 yılında halk tarafından belediyeye iletilen toplam 4 bin 332 e-posta içerik analizi yöntemi ile değerlendirilmiştir. Çalışmada vatandaşların kurumsal web sayfalarında bulunan e-posta linklerine yalnızca bireysel talepleri için başvuruda bulunmadığı; aynı zamanda kentsel hizmetlerin etkin ve kaliteli bir şekilde sunumu açısından istek, şikâyet, bilgilendirme, bilgi talebi, eleştiri ve teşekkür niteliğinde mesajlar gönderdikleri sonucuna varılmıştır.en_US
dc.description.abstractThis study discusses the web pages and e-mail links that are gradually gaining importance with respect to the interaction between the institution and the public as its sub ject. In other words, the study focuses on the importance of the e-mail links as a means of institutional feedback in terms of (heir role in meeting the needs of the public. In the application part of this study, about 4,332 emails sent to the part "Send a message to the President" on the web page of Konya Metropolitan Municipality were evaluated by using the content analysis method. In this study, it was concluded that citizens used the e-mail links not only for their individual recpiests, but also for sending the complaint, informing, information request, criticism and thank you messages on the point of the presentation of urban services in an efficient and high quality.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.relation.ispartofÇağdaş Yerel Yönetimleren_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİletişimen_US
dc.titleKurumsal bir geribildirim aracı olarak web sayfaları: Konya büyükşehir belediyesi geribildirim mesajlarının analizien_US
dc.title.alternativeThe web pages as a means of instutional feedback: The analysis of feedback messages of Konya metropolitan municipalityen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.departmentGümüşhane Üniversitesien_US
dc.identifier.volume21en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.startpage79en_US
dc.contributor.institutionauthorGüllüpınar, Hasan
dc.identifier.endpage102en_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster