AFAD ın Kurumsal İtibarı Üzerine Bir Araştırma
Access
info:eu-repo/semantics/openAccessAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United Stateshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/Date
2016Access
info:eu-repo/semantics/openAccessAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United Stateshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/Metadata
Show full item recordAbstract
Bu çalışmada Gümüşhane Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler, İletişim ve Turizm Fakülteleri’nde
okumakta olan öğrencilerin Afet ve Acil Durum Yönetim Başkanlığı’nın (AFAD) kurumsal itibarına yönelik
algılarının ne yönde olduğu tespit edilmeye çalışılmıştır. Bu amaçla araştırmaya katılmayı kabul edenlere konuyla
ilgili anket soruları yöneltilmiş ve sonuçları değerlendirilmiştir.
Bu bağlamda Bağımsız Örneklem T Testi, Tek Yönlü Anowa Testi ve betimsel istatistikler ile
Doğrulayıcı Faktör analizi uygulanmıştır. Analizler ve testler sonucunda katılımcıların genel itibariyle AFAD’a
dönük kurumsal itibar algıları istatistiki olarak olumlu bulunurken, cinsiyet, yaş ve kişilerin afet ilişkisine dönük
demografik değişkenlere göre kurumsal itibar algılarında anlamlı bir farklılık tespit edilmemiştir. Bununla birlikte bölüm demografik değişkenine göre katılımcıların kurumsal itibar algılarında istatistiki olarak kısmen anlamlı bir farklılık bulunmuştur.
Collections
The following license files are associated with this item: