Müşteri İlişkileri Yönetiminin Önemi Ve Etkisi Üzerine Bir Çalışma Eskişehir Sanayi Odası Atap A Ş Örneği
Erişim
info:eu-repo/semantics/openAccessTarih
2015Erişim
info:eu-repo/semantics/openAccessÜst veri
Tüm öğe kaydını gösterÖzet
[Abstract Not Available]
Koleksiyonlar
İlgili Öğeler
Başlık, yazar, küratör ve konuya göre gösterilen ilgili öğeler.
-
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Önemi Ve Etkisi Üzerine Bir Çalışma Eskişehir Sanayi Odası Atap A Ş Örneği
Çalışır, Gülsüm; Çalışır, Gülsüm (Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi, 2015)[Abstract Not Available] -
Ağızdan ağıza iletişimde müşteri tatmini ve müşteri sadakati ile mağaza imajı boyutları
Tehci, Ali (Gümüşhane Üniversitesi, 2014)Bu tez çalışmasının amacı, mağaza imajı boyutlarından fiyat, atmosfer, personel, uygunluk, ürün faktörlerinin müşteri tatmini ve müşteri sadakati üzerindeki etkileri ile müşteri tatmini ve müşteri sadakatinin ağızdan ağıza ... -
Kalite iyileştirme çalışmalarının müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakatine etkisi: Erzurum ilinde bir uygulama
Kurnuç, Murat (Gümüşhane Üniversitesi, 2013)Günümüz işletmeleri, artan rekabet nedeniyle kalite iyileştirme çalışmalarına daha fazla önem vermek durumundadır. İşletmelerin, taleplerin sürekli değiştiği zorlu rekabet ortamına adapte olup ömürlerini devam ettirebilmeleri ...