Başlık için İletişim Fakültesi listeleme
Toplam kayıt 118, listelenen: 111-118
-
YALIN İŞ MODELİ İNOVASYONU
(İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ, 2011-11-25)İş dünyasında yapılan akademik araştırmalar, işletmelerin kalıcılığı, sürdürülebilir büyümesi, rekabetçiliği ve daha yüksek katma değer elde etmesinde ar-ge ile birlikte inovasyonun rolünü ve etkisini ortaya koymaktadır. ... -
Yalın İş Modeli İnovasyonu (YİMİ)
(ESKİŞEHİR SANAYİ ODASI, 2011-05-10)Yalın düşünce ve yalın üretim felsefesinin temel dayanakları olan 1) Değer, 2) Değer akımı, 3) Akış, 4) Çekiş, 5) Mükemmelleştirme ilkelerinin 1) Amaç, 2) Süreç, 3) İç ve dış müşteriler, 4) Çekiş, 5) Önleme, 6) Yaşam ... -
Yalın Yazılım Geliştirme Metodolojisi
(ESKİŞEHİR SANAYİ ODASI, 2012-05-31)Projede; sanayi kabul edilmekle birlikte ürün geliştirme açısından farklılıkları olan yazılım geliştirme alanında yalın üretim düşüncesinin bir metodoloji olarak düzenlenmesi anlatılmaktadır. Yazılım, prototipin ve son ... -
YAŞLILARIN GÖZÜNDEN KİŞİLERARASI İLETİŞİMİN DEĞİŞEN YÜZÜ
(2018)Zamanın değişmesiyle birlikte aslında her alanda değişim yaşandığı görülmektedir. Söz konusu değişimin belirgin şekilde hissedildiği alanlardan birisi de yaşlılık ve yaşlı iletişimidir. Dünyada yaşam var olduğundan beri ... -
YENİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ BAĞLAMINDA YURTTAŞ GAZETECİLİĞİ UYGULAMALARININ GELİŞMESİ: “EŞİK BEKÇİLİĞİ” VE “SUSKUNLUK SARMALI” KAVRAMLARI ÜZERİNDEN BİR DEĞERLENDİREME
(The Journal of Academic Social Science, 2017-08-13)Yeni iletişim teknolojilerinin hayatımıza girmesiyle birlikte birçok alanda olduğu gibi gazetecilik anlayışı, haber üretimi, bilgi edinme ve bilgiyi yayma konusunda değişimlere yol açmaktadır. Yurttaş gazeteciliği uygulamaları ... -
Yozgat Efsaneleri Üzerine Bir İnceleme
(2018)Efsane, insanın var olmasıyla birlikte ortaya çıkarak gelişen ve yüzyıllardır dilden dile aktarılarak günümüze kadar ulaşan bir sözlü kültür unsudur. Zaman zaman gerçek dışı olsa da kimi zaman da yaşanmış olaylar sonucunda ... -
Yüksek Lisans Öğrencilerinin Sosyal Medyada Mahremiyet Algısı: Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Örneği
(2018)Mahremiyet, insanların temel ihtiyaçlarından biridir. “Kişisel gizlilik” anlamı taşıyan mahremiyet, gerek toplumlar gerekse insanlar için oldukça önemli olan sosyokültürel bir olgudur. Telgrafla başlayan, radyo ve televizyonla ... -
“YÜZÜKLERİN EFENDİSİ” ÖRNEĞİ ÖZELİNDEN TRANSMEDYA HİKÂYECİLİĞİ
(2018)Günümüzde değişen pazar koşullarının etkisiyle rekabet hızını daha da arttırmakta, birbiriyle aynı özellikleri taşıyan markaların birbirinden ayrışması zorlaşmaktadır. Bu sebeple marka imajını olumlu bir şekilde tüketicinin ...