Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorTosunoğlu, Büşra
dc.contributor.authorCengiz, Selim
dc.contributor.authorDönmez, Gülşah
dc.date.accessioned2021-11-09T20:05:11Z
dc.date.available2021-11-09T20:05:11Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.issn2146-3042
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.25095/mufad.606017
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TXpRNE56WXpNdz09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12440/5385
dc.description.abstractThe main purpose of this study is to determine the effect of service quality on consumer satisfaction. For this purpose, a model has been created by applying questionnaires to 205 companies operating in Gumushane. The structural equation model was used for the model's test. According to the companies included in the scope of the research, it can be said that the quality of service received from professional accountants positively affects customer satisfaction. In addition, it can be said that the tangible which is sub-dimensions of service quality has the greatest effect on customer satisfaction.en_US
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, hizmet kalitesinin müşteri memnuniyeti üzerindeki etkisini belirlemektir. Bu amaçla Gümüşhane’de faaliyet gösteren 205 firmaya anket uygulanarak bir model oluşturulmuştur. Modelin testi için yapısal eşitlik modeli kullanılmıştır. Analiz bulgularına göre; muhasebe meslek mensuplarından alınan hizmet kalitesinin müşteri memnuniyeti üzerinde pozitif etkiye sahip olduğu söylenebilmektedir. Ayrıca hizmet kalitesinin alt boyutlarından somutluğun müşteri memnuniyeti üzerinde yüksek oranda etkiye sahip olduğu da çalışma sonuçlarında belirtilmektedir.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.relation.ispartofMuhasebe ve Finansman Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subject[No Keywords]en_US
dc.titleThe Effect Of Service Quality Received From Members Of Accounting Profession On Consumer Satisfaction: Sampling Of Gumushaneen_US
dc.title.alternativeMuhasebe Meslek Mensuplarından Alınan Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Gümüşhane Örneğien_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.departmentGümüşhane Üniversitesien_US
dc.identifier.volume0en_US
dc.identifier.issueÖzel Sayı-Ağustos 2019en_US
dc.identifier.startpage211en_US
dc.contributor.institutionauthor[Belirlenecek]
dc.identifier.doi10.25095/mufad.606017
dc.identifier.endpage222en_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster