Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
TURİSTİK DESTİNASYON TERCİHLERİNDE FİLMLERİN VE TV DİZİLERİNİN ETKİSİ: DOĞU KARADENİZ BÖLGESİ ÖRNEĞİ
(Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2017)
Televizyon, etkinliği ve sıklığı dikkate alındığında şüphesiz ki günümüz kitle iletişim araçlarının ilk sıralarında yer almaktadır. Gelişen teknolojiyle birlikte üretimi artan televizyon hemen her evde başköşeyi alarak, ...
Turizm Destinasyonlarının Rekabet Gücünü Artırmasında İnovasyonun Yeri
(Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi, 2017)
Destinasyonların rekabet gücü kazanmasında ve rekabet güçlerini korumasında dış çevredeki değişim ve gelişmelere ayak uydurmaları oldukça önem kazanmış durumdadır. Destinasyonların ve destinasyonu oluşturan temel unsurların ...
DOĞU KARADENİZ BÖLGESİ GASTRONOMİK UNSURLARININ GASTRONOMİ TURİZMİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
(2017)
Yemek ve kültür başlıklarının kesiştikleri noktada başlayan gastronomi kavramı; şehirlerin, bölgelerin ve ülkelerin turizm pazarlamalarında avantaj sağlayan yeni bir turizm alanının gelişmesine kaynak sağlamıştır. Sahip ...
ARAP TURİSTLERİN DOĞU KARADENİZ BÖLGESİ’NE EKONOMİK KATKILARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK BETİMSEL BİR ARAŞTIRMA
(2017)
[Abstract Not Available]