Yazar "Aslan, Emre Ş." için Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Koleksiyonu listeleme
-
HALKLA İLİŞKİLER ALGISI VE MARKA İTİBARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN YAPISAL EŞİTLİK MODELİ İLE İNCELENMESİ
Diker, Ersin; Koçyiğit, Murat (Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, 2017)[Abstract Not Available] -
REKLAM AJANSI ÇALIŞANLARININ ETİĞE İLİŞKİN TUTUMLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Aslan, Emre Ş.; Diker, Ersin (II. MEDYA VE ETİK SEMPOZYUMU"Medya - Kültür İlişkisinde Etik", 2012)Günümüzde, etik konusunun en fazla dile getirildiği ve üzerinde tartışıldığı alanlardan birisi reklamcılık sektörüdür. Reklamcılık sektöründe gerçekleştirilen her bir faaliyet bir şekilde etikle ilişkilendirilerek ele ...