Başlık için İletişim Fakültesi listeleme
Toplam kayıt 118, listelenen: 84-103
-
Sanatta Çi·rki·ni·n Temsi·li·
(2018)Estetik, salt bir güzel arayişi iken, sanat felsefesi hem güzeli, hem de çirkini içine almaktadir. Sanata göre çirkinin de bir estetik değeri vardir ve bu değer kiymetlidir. Mitolojik çağlari temsil eden heykel ve resimlerde ... -
SANAYİ KÜMELENMELERİ ve KOBİ’LER
(İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ, 2012-11-27)Bir işletme, bir sipariş alır; gerekli planlamadan sonra ihtiyaç duyulan adımları izleyerek, ürünü hazırlar ve alıcısına gönderir. Küçük ve orta ölçekli bir firma için pek çok karmaşık ürünün tüm parçalarını üretmek ve bir ... -
Sessiz Çığlıklar: Kadına Yönelik Şiddet Üzerine Bir Araştırma
(Hegem Yayınevi, 2018)[Abstract Not Available] -
Siyaset ve İletişim Bağlamında Kitle iletişim Araçları Üzerine Bir Değerlendirme
(Değişim Yayınevi, 2014)[Abstract Not Available] -
Siyasi Partilerin Web Siteleri Üzerine Bir Araştırma 7 Haziran 2015 Genel Seçimleri
(Global Media Journal Turkish EditionGlobal Media Journal Turkish Edition, 2015)[Abstract Not Available] -
SİYASAL PARTİLERİN İNTERNET KAYNAKLI HALKLA İLİŞKİLER VE SİYASAL İLETİŞİM FAALİYETLERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
(2016)İnsanlar yaratılışından itibaren iletişim kurabilmek amacıyla farklı teknikler geliştirmiş ve geliştirmektedir. Mağara resimleri, dumanla iletişim, güvercinlerden başlayan bu serüven, günümüzde yoğun olarak kullanılan ... -
SİYASET VE İLETİŞİM BAĞLAMINDA KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
(DEĞİŞİM YAYINLARI, 2014-09)İnsanoğlunun yaşama ve ilişkilerine dair en temel sosyalleşme aracı, iletişimdir. İletişim sayesinde insanoğlu, yaptığı faaliyetleri diğerleri ile paylaşır. Belli bir zaman ve mekanda oluşan iletişim, insanın yaşamının bir ... -
Social Media Usage of Brands during the CoupAttempt: A Study on Twitter during July 15th 2016 in Turkey
(Megatrends and Media2018: Reality Media Bubbles, 2018)[Abstract Not Available] -
A Sociological Criticism of the Global Health Discourse: The Pandemic as a Metaphor of Contemporary Culture
(Journal Citation Reports, 2021)This article argues that a clear correlation exists between disease and the prevailing social functioning. In this respect, every disease can be seen as a metaphor for the age and society in which it emerges. In other ... -
SOMA MADEN FACİASI KARİKATÜRLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ: SALİH MEMECAN, MEHMET ÇAĞÇAĞ, OSMAN TURHAN VE BEHİÇ AK ÖRNEKLERİ
(Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi e-gifder, 2015-09)Karikatür kavramı, literatürde birbirinden farklı şekillerde tanımlanmaktadır. Bu tanımların yaygın olanı, çizgiyle mizah yapma sanatıdır. Karikatür bir durumun özünü oluşturmakta, evrenseli hedefleyen ve gerçekliğin ... -
Sosyal Kuşakların Kişilerarası İletişim Aracı Olarak Sosyal Ağları Kullanma Durumu
(Çizgi Kitabevi, 2017)[Abstract Not Available] -
SOSYAL MEDYADA BENLİK İNŞASI SUNUMU VE TÜKETİMİ
(2014-10-16)Benlik kavramı, bireyin toplumda değerli veya onaylanan olma özelliklerinin bütününü içermektedir. Onaylanma durumu, benliğin bir uzantısıdır. Sosyal medya ile bireyler, mevcudun yanı sıra yeni benlikler inşa edebilmektedir. ... -
Sosyal Medyada Çocuk Mahremiyeti: Annelerin Mahremiyet Algısı Üzerine Bir Araştırma
(Çizgi Kitabevi, 2019-03)[Abstract Not Available] -
SOSYAL MEDYANIN AİLE İLETİŞİMİNE YANSIMALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
(2019)Bugün iletişim teknolojilerinde meydana gelen devinimler, insan yaşamında sosyal medyanın varlığını zorunlu hale getirmiştir. Toplumsal yaşama bakıldığında iletişim sıklıkla sosyal medya üzerinden sürdürüldüğü görülmektedir. ... -
SOSYAL MEDYANIN KURUMSAL İNOVASYON İÇİN KİTLE KAYNAK OLARAK KULLANIMI
(2014-05-05)Bir kurumun ekosisteminde yer alan paydaşlarla çok boyutlu ilişki ve iletişim kurması için yeni medya teknik ve araçları, önemli olanaklar sunmaktadır. Kişilerin ve kuruluşların gönüllü olarak katıldıkları sosyal medya ... -
SOSYAL MEDYA’DA İTİBAR YÖNETİMİ: 2018 YILI EN DEĞERLİ 5 TÜRK ŞİRKETİ’NİN TWİTTER HESAPLARININ İNCELENMESİ
(2018)Günümüzde şirketlerin değerli hale gelmesinde etkili olan unsurlardan biride manevi değerlere odaklanmasıdır. Küreselleşme ile birlikte uluslararası şirketlerin artması nedeniyle ürün hizmet kalitesi, ucuz fiyat gibi ... -
SÖZLÜ KÜLTÜRÜN SÖZLÜ İLETİŞİMLE HARMONİSİ: ŞAHMERAN
(İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi_İNİF, 2018)[Abstract Not Available] -
Sözlü Kültürün Yansıtıcısı Olarak Ağıt: Gümüşhane Yöresine Özgü Ağıtlar
(Sakarya Üniversitesi, TOJCAM, 2017)[Abstract Not Available] -
Stratejik Siyasal İletişim Bağlamında Referandumlar 16 Nisan 2017 Anayasa Değişikliği Referandumu Twitter Analizi
(Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences, 2018)[Abstract Not Available]