Yazar "Çalışır, Gülsüm" için listeleme
-
Halkla İlişkiler Aracı Olarak Amasya Yerel Gazeteleri Ve Sosyal Medya Hesaplarının Kullanımı Üzerine Bir Araştırma
Çalışır, Gülsüm (Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi e-gifder, 2019)[Abstract Not Available] -
Halkla İlişkiler Aracı Olarak Teknolojinin Kullanımı: Ermenek Belediyesi Web Sitesinin Tematik İncelenmesi
Çalışır, Gülsüm; Türkal, İhsan; Ünal, Aleyna Makbule (Palet Yayınları, 2018)[Abstract Not Available] -
Halkla İlişkiler Uygulaması Olarak Belediyelerde Sosyal Ağların Kullanımı
Çalışır, Gülsüm; Çalışır, Gülsüm (2015)[Abstract Not Available] -
Halkla İlişkiler Uygulaması Olarak Belediyelerde Sosyal Ağların Kullanımı
Çalışır, Gülsüm (2015)Pek çok alanda olduğu gibi belediyelerde de halkla ilişkiler faaliyetleri adı altında sosyal ağlardan yararlanılmaktadır. Özellikle belediye başkanları, sahip oldukları sosyal ağ hesapları ile her gün hatta gün içersinde ... -
HALKLA İLİŞKİLER ARACI OLARAK AMASYA YEREL GAZETELERİNİN WEB SİTELERİ VE SOSYAL MEDYA HESAPLARININ KULLANIMI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Çalışır, Gülsüm (2019)Dün, “yazılı ve görsel basın” başlığı altında gazete, radyo ve televizyon medya hizmeti sunmaktaydı. Bugün ise yaşanan teknolojik gelişimler sayesinde mobil iletişim, internet tabanlı medya ve sosyal medya ortamlarından ... -
HALKLA İLİŞKİLER ARACI OLARAK TEKNOLOJİNİN KULLANIMI: ERMENEK BELEDİYESİ WEB SİTESİNİN TEMATİK İNCELENMESİ
Geçmişten günümüze değin bilgi ve iletişim teknolojilerinde yaşanan gelişmeler, bir şekilde hayatımıza girmeyi başarmıştır. Bu teknoloji içerisinde web hizmeti de yer almaktadır. Günümüzde kullanılan web hizmeti, birçok ... -
HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMASI OLARAK MARKALARIN SOSYAL MEDYAYI KULLANIM GEREKLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Geçmişte insanlar ve markalar arasındaki iletişim süreci radyo televizyon gibi geleneksel medya araçları ile yürütülmekteydi. Dinleyici veya izleyiciye yorum yapma hakkı sunmayan bu araçlar karşısında onların düşüncelerini ... -
HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMASI OLARAK MARKALARIN SOSYAL MEDYAYI KULLANIM ŞEKİLLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Geçmişte insanlar ve markalar arasındaki iletişim süreci radyotelevizyon gibi geleneksel medya araçları ile yürütülmekteydi. Dinleyici veya izleyiciye yorum yapma hakkı sunmayan bu araçlar karşısındaonların düşüncelerini ... -
Instagram’da Kadın Vücudunun Sunum Şekli Üzerine Örnek Profiller Üzerinden Eleştirel Bir Bakış
Çalışır, Gülsüm; AYDOĞAN KILIÇ, TUĞÇE (2018)Günümüzde vaktimizin çoğunu geçirdiğimiz sosyal mecralar, hayatımızda önemli bir yere sahiptir. Sosyal medyada gördüğümüz görseller, videolar, mesajlar bizim hayata bakış açımızda değişimlere sebep olmaya başlamıştır. Bu ... -
İletişim Bağlamında Kent Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme
Teknolojik gelişmelerin hızla ivme kazanmasıyla birlikte günümüzde pek çok alandan tüketiciye ulaşmak mümkün hale gelmiştir. Tüketicilerin satın alma alışkanlıkları üzerinde etki yaratabilmek için her türlü mecranın kullanımı ... -
İletişim Bakış Açısından Yozgat Yöresi ‘Musa Türküsü’ Üzerine Bir Değerlendirme
İnsanların birbirini anlamasında kullanılan en etkili yollardan birisi iletişimdir. Bu yönüyle bakıldığında iletişimin, kişileri birbirine yakınlaştırdığından ve kişilerin aralarında bir bağ kurulmasına neden olduğundan ... -
İletişim Bakış Açısıyla Hamam Kültürü
Çalışır, Gülsüm; Uncu, Gonca; Ünal, Aleyna Makbule (Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi e-gifder, 2019-09-15)Geçmişi Romalılara kadar dayansa da hamam kültürünün Osmanlı ile birlikte yaygınlık kazandığı ve kültürel bir miras olduğu bilinmektedir. Kültürümüzde temizliğin, şifanın, belki de hepsinden önce dinin bir özelliği olarak ... -
İletişim ve Halkla İlişkiler Bağlamında Girişimcilik Kadın Girişimcilik
Çalışır, Gülsüm (2015)[Abstract Not Available] -
İLETİŞİM BAKIŞ AÇISIYLA HAMAM KÜLTÜRÜ
Geçmişi Romalılara kadar dayansa da hamam kültürünün Osmanlı ile birlikte yaygınlık kazandığı ve kültürel bir miras olduğu bilinmektedir. Kültürümüzde temizliğin, şifanın, belki de hepsinden önce dinin bir özelliği olarak ... -
İLETİŞİM BAKIŞ AÇISIYLA HAMAM KÜLTÜRÜ
Geçmişi Romalılara kadar dayansa da hamam kültürünün Osmanlı ile birlikte yaygınlık kazandığı ve kültürel bir miras olduğu bilinmektedir. Kültürümüzde temizliğin, şifanın, belki de hepsinden önce dinin bir özelliği olarak ... -
Kamu Kurumlarında Sosyal Medya Kullanımı: Kastamonu İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü Örneği
Çalışır, Gülsüm; Aksoy, Fatih (Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi, 2019)[Abstract Not Available] -
Kişilerarası iletişim bağlamında yeni iletişim teknolojilerinin rolü: Lise düzeyi öğrencileri örneğinde anlık mesajlaşma programları üzerine bir uygulama
Tekmen, Tuğba (Gümüşhane Üniversitesi, 2019)Günümüz teknolojisinin yaşamın tüm alanlarında yer alan etkisi kişilerarası iletişim biçimlerini de etkilemiş ve değiştirmiştir. Bu gelişmelerle beraber yeni iletişim ortamları ortaya çıkmış ve gündelik yaşamın vazgeçilmez ... -
Kişilerarası iletişim sürecinde samimiyet olgusu: Cep telefonu ile arama ve mesajlaşma bağlamında bir araştırma
Ünal, Aleyna Makbule (Gümüşhane Üniversitesi, 2019)Günümüzde bilgi ve iletişim teknolojisinin etki ettiği birçok alanın içerisinde kişilerarası iletişim de yer almaktadır. Bu teknolojilerde yaşanan gelişim ve değişimler beraberinde yeni iletişim ortamları da yaratmaktadır. ... -
Kişilerarası iletişimin firmalara güven üzerinde etkisi: Gümüşhane örneği
Alban, Merve Yağmur (Gümüşhane Üniversitesi, 2020)İletişim kavramı tüm canlılar için geçerli olan evrensel bir durumu işaret etmektedir. Kişilerarası iletişim ise duygu, düşünce ve bilgi alışverişinin insanlar arasında gerçekleştirilmesi durumuna karşılık gelmektedir. Bu ... -
Kitle İletişim Araçlarının Kamuoyu Oluşumundaki Rolü Üzerine Bir Araştırma
Günümüzde dördüncü büyük güç olarak anılan kitle iletişim araçları, kısa sürede en geniş kitlelere ulaşabilmektedir. Bir konu, durum ya da olay hakkındaki bilgiyi kitle iletişim araçları ile mümkün olan en kısa sürede, en ...