Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAkyüz, Ahmet Mutlu
dc.date.accessioned2014-09-22T12:16:23Z
dc.date.available2014-09-22T12:16:23Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1302-6739
dc.identifier.issn1308-6979
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpJME5USTNOdz09
dc.description.abstractÇalışmanın amacı, hizmet kalitesi üzerinden müşteri sadakatini ve müşteri tatminini etkileyen faktörlerin, çevrimiçi hazır giyim alışverişlerini yapan müşterilerden toplanan veriler aracılığıyla incelenmesi ve oluşturulan araştırma modelinin test edilmesidir. Araştırma modeli oluşturulurken literatürdeki ilgili araştırmalardan yola çıkılmış olup, modelin ve hipotezlerin test edilmesinde Yapısal Eşitlik Modeli kullanılmıştır. Araştırma evrenini, Doğu Karadeniz Bölgesi'nde yaşamakta olup, internetten alışveriş yapan müşteriler oluşturmaktadır. Araştırmanın sonuçları, internet sitelerini inşa ederken ya da yeniden düzenlerken hangi faktörlere dikkat etmeleri ve kendilerini nasıl geliştirmeleri gerektiği konularında işletmelerin bilgi sahibi olmasına imkân tanımaktadır. Bu da tüketicilerin daha fazla tatmin olmasına ve işletme ya da markaya olan sadakatlerinin artmasına neden olacaktır.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this study is to test the research model and to explore the influencing factors on customer satisfaction through service quality based on the data obtained from readymade garment purchasers who are shopping from web sites. The research model was set up through the previous literature. The model was tested by Structural Equation Modelling. A survey was made on the customers who are living in the Eastern Black Sea Region. With the results of this research, firms that have been building or re-editing their websites get information on factors that will lead them to increase their brand loyalty.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.relation.ispartofDoğuş Üniversitesi Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectHizmet Kalitesien_US
dc.subjectMüşteri Tatminien_US
dc.subjectMüşteri Sadakatien_US
dc.subjectHazır Giyim Ürünlerien_US
dc.subjectElektronik Pazarlamaen_US
dc.titleÇEVRİMİÇİ HAZIR GİYİM ÜRÜNLERİ TÜKETİMİNDE MÜŞTERİ TATMİNİ: DOĞU KARADENİZ ÖRNEĞİen_US
dc.title.alternativeCUSTOMER SATISFACTION ON ONLINE READYMADE GARMENT CONSUMPTION: THE EASTERN BLACKSEA EXAMPLEen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.departmentGümüşhane Üniversitesien_US
dc.identifier.volume15en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage91en_US
dc.contributor.institutionauthorAkyüz, Ahmet Mutlu
dc.identifier.endpage108en_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster