Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Kurumsal yönetim ve çokuluslu işletmelerin strateji tercihleri
(2013)
Bu çalışmada gelişmekte olan ülke kökenli çokuluslu işletmelerin strateji tercihleri, kurumsal yönetim çerçevesinden açıklanmaya çalışılmaktadır. Çalışma, sahiplik yapısı ve yönetim kurulu özelliklerinin, çokuluslu ...
Çağrı Merkezlerinin Satış Amaçlı Kullanılması: Doğrudan Pazarlamanın Bir Unsuru Olarak Telepazarlama
(Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2013)
Gelişen teknoloji ve artan iletişim imkânları sayesinde pazarlamada, işletmelerin müşterilerine ulaşmaları ve pazarlama stratejileri geliştirmeleri konusunda önemli değişiklikler yaşanmaktadır. Artan rekabet, işletmelerin ...
Sürdürülebilir Tüketimin Sağlanmasında Üretici Etkinliğinin Arttırılması: Genişletilmiş Üretici Sorumluluğu Yaklaşımı
(Gümüşhane Üniversitesi, 2013-10)
[Abstract Not Available]
The measurement of distributor performance with a multi-criteria decision making method
("Business Perspectives" Innovative Marketing International Research Journal, 2013)
Performance measurement is gained importance by academicians and businesses. By measuring performance businesses can see what they achieve, quantify their effectiveness, identify opportunities for improvement and compare ...