Ara
Toplam kayıt 20, listelenen: 1-10
Yerel Ürünlerin Pazarlanmasında Katma Değer Yaratan Coğrafi İşaretleme
(19. PAZARLAMA KONGRESİ, 2014-06)
[Abstract Not Available]
Çağrı Merkezlerinin Satış Amaçlı Kullanılması: Doğrudan Pazarlamanın Bir Unsuru Olarak Telepazarlama
(Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2013)
Gelişen teknoloji ve artan iletişim imkânları sayesinde pazarlamada, işletmelerin müşterilerine ulaşmaları ve pazarlama stratejileri geliştirmeleri konusunda önemli değişiklikler yaşanmaktadır. Artan rekabet, işletmelerin ...
Disipline Edici Toplum ve UFRS: Bir Foucauldian Eleştirisi
(MÖDAV, 2007)
[Abstract Not Available]
Disiplinlerarası Bakış Açısı ile Çevre "Tüketim ve Çevre İlişkisi"
(hiperlink, 2014-08)
[Abstract Not Available]
FAKTÖR ESNEKLİĞİ VE ÖLÇEĞE GÖRE GETİRİ: KOBİ’LERDE KARŞILAŞTIRMALI BİR COBB-DOUGLAS ÜRETİM FONKSİYONU UYGULAMASI
(Atatürk Üni. SBE Dergisi, 2011)
Özet Üretim faktörlerinin üretime olan katkılarının, faktör yoğunluklarının ve ölçeğe göre getiri durumlarının bilinmesi üretim yönetiminde önem arz etmektedir. Üretim faktörlerinin üretime olan etkisi çeşitli yöntemlerle ...
İlişki Odaklı Pazarlama Bileşenlerinin Tüketici Sadakati Üzerindeki Etkisi: Bankacılık Sektöründe Bir Uygulama
(13. Pazarlama Kongresi Nevşehir Üniv. İİBF, 2008-10-25)
[Abstract Not Available]
Karadeniz Teknik Üniversitesi Akademisyenlerinin Kariyer Aşamaları ve Değişmeyen İhtiyaçları
(İstanbul Üniversitesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi, 2008)
Bu arastırmanın amacı, çalısanların is yasamları boyunca deneyimleyecekleri kariyer asamaları ve bu asamalar boyunca değiseceği öngörülen ihtiyaçlar arasındaki iliskileri ortaya koymaktır. Bu amaçla, Karadeniz Teknik ...
Muhasebe Bürolarından Algılanan Hizmet Kalitesi ve Mükelleflerin Tatmin Düzeyine Yönelik Yapısal Bir Model Önerisi - 1
(Muhasebe ve Finansman Dergisi, 2006)
Bu çalışmada hizmet kalitesi, hizmet kalite boyutları, hizmet kalitesinin ölçüm araçları ve hizmet
kalitesi ile muhasebe bürolarının arasındaki ilişki incelenmiştir. Sonuç olarak muhasebe bürolarının
çağdaş pazarlama ...
Muhasebe Bürolarından Algılanan Hizmet Kalitesi ve Mükelleflerin Tatmin Düzeyine Yönelik Yapısal Bir Model Önerisi - 2
(Muhasebe ve Finansman Dergisi, 2006)
Bu araştırmanın amacı muhasebe bürolarının kalite geliştirme çabalarında önemli olan kalite boyutlarının önem derecesini ve bir bütün olarak algılanan kalitenin müşteri memnuniyetine etkisini gösteren bir model geliştirmek ...
PARTICIPATION BANKS’ CONTRIBUTION TO THE ECONOMY: THE CASE OF TURKEY
(2014-08-01)
Participation Banking growing with a rising trend in the world, has become a major role in
financial market. Participation banks aim to survive with the least damage by marketing
derivative products rather than taking ...