Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Çağrı Merkezlerinin Satış Amaçlı Kullanılması: Doğrudan Pazarlamanın Bir Unsuru Olarak Telepazarlama
(Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2013)
Gelişen teknoloji ve artan iletişim imkânları sayesinde pazarlamada, işletmelerin müşterilerine ulaşmaları ve pazarlama stratejileri geliştirmeleri konusunda önemli değişiklikler yaşanmaktadır. Artan rekabet, işletmelerin ...
Factors Affecting Electronic Service Brand Equity
(IGI Global, 2013-11)
The purpose of this study is to determine the factors affecting electronic service brand equity and to investigate consumers’ perceptions of the electronic service brands they prefer. Additionally, the study, based on the ...
Lojistik ve Tersine Lojistik Modeli Geliştirilmesi için Kan Dolaşımı ve Solunum Sistemi Süreçlerinin İncelenmesi
(LODER&Aksaray Üni., 2013)
Mükemmel bir organizma olarak insan vücudundaki kan ve havanın dolaşımı, hem lojistik hem de tersine lojistik için model teşkil edebilecek bir nitelik arz etmektedir. Kan dört ana bileşenden oluşacak şekilde vücutta ...
Pazarlama'da Etik
(AÇILIM KİTAP, 2013-10)
[Abstract Not Available]
Toplam Kalite Yönetimi
(Seçkin Yayıncılık, 2013)
Giriş Dünyamızda son yüz yılda meydana gelen hızlı değişiklik-lerle birlikte, kalite anlayışı ve kaliteye bakış açısında önemli değişmeler olmuştur. Şüphesiz günümüzde kalite, kullanım, uygunluk ve ilişki gibi geniş bir ...
The measurement of distributor performance with a multi-criteria decision making method
("Business Perspectives" Innovative Marketing International Research Journal, 2013)
Performance measurement is gained importance by academicians and businesses. By measuring performance businesses can see what they achieve, quantify their effectiveness, identify opportunities for improvement and compare ...
Transcultural Marketing for Incremental and Radical Innovation
(IGI Global, 2013-11)
As technology continues to drive innovation and impact societies across multiple national boundaries and cultures, new approaches towards marketing products must be created and implemented to be successful in an era of ...