Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Muhasebe Bürolarından Algılanan Hizmet Kalitesi ve Mükelleflerin Tatmin Düzeyine Yönelik Yapısal Bir Model Önerisi - 1
(Muhasebe ve Finansman Dergisi, 2006)
Bu çalışmada hizmet kalitesi, hizmet kalite boyutları, hizmet kalitesinin ölçüm araçları ve hizmet
kalitesi ile muhasebe bürolarının arasındaki ilişki incelenmiştir. Sonuç olarak muhasebe bürolarının
çağdaş pazarlama ...
Muhasebe Bürolarından Algılanan Hizmet Kalitesi ve Mükelleflerin Tatmin Düzeyine Yönelik Yapısal Bir Model Önerisi - 2
(Muhasebe ve Finansman Dergisi, 2006)
Bu araştırmanın amacı muhasebe bürolarının kalite geliştirme çabalarında önemli olan kalite boyutlarının önem derecesini ve bir bütün olarak algılanan kalitenin müşteri memnuniyetine etkisini gösteren bir model geliştirmek ...