Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Analysis of the Multi-Item Dimensionality of Patients' Perceived Value in Hospital Services
(Springer, 2012)
The purpose of this research is to analyse the multi-item dimensionality of patients' perceived value in hospital service. A total of 564 patients administered to Gulhane Military Medical Academy were surveyed. Sample ...
A Structural Equation Model Test of Patient Satisfaction in the Health Service Organizations in Trabzon City
(2012)
Bu çalışmada, sağlık hizmetlerinde hasta memnuniyeti konusu çerçevesinde, Trabzon ilindeki sağlık kuruluşlarında hasta memnuniyetine etki ettiği düşünülen faktörler incelenmiş olup, konuyla ilgili tasarlanan hipotezler bir ...
KURUMSAL YÖNETİM İLKELERİ ÇERÇEVESİNDE İMKB KURUMSAL YÖNETİM ENDEKSİNDEKİ ŞİRKETLERİN DERECELENDİRME RAPORLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
(2012-11)
Bu çalışmanın amacı; Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) Kurumsal Yönetim İlkelerine göre derecelendirilen, İstanbul Menkul Kıymetler Borsası (İMKB) Kurumsal Yönetim Endeksi’ndeki şirketlerin 2010-2011 yıllarına ait derecelendirme ...
Yerel Ekonomilerde Kobi’lere Sağlanan Destekler Trabzon/Arsin OSB Örneği
(2012-05)
Bu çalışmanın amacı; yerel ekonomilerde Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelere (KOBİ) sağlanan desteklere ilişkin durum tespit çalışması yapılarak söz konusu destekler ile işletmelerin faaliyet alanlarının arasındaki ilişkinin ...