Dil "tur" İşletme Bölümü Koleksiyonu için listeleme
Toplam kayıt 37, listelenen: 1-20
-
Ağızdan ağıza iletişimde müşteri tatmini ve müşteri sadakati ile mağaza imajı boyutları: Ordu ilinde bir uygulama
(2014)Bu çalışmanın amacı, mağaza imajı boyutlarının müşteri tatmini ve müşteri sadakati üzerindeki etkileri ile müşteri tatmini ve müşteri sadakatinin ağızdan ağıza iletişime etkilerinin araştırılmasının yanında tüketicilerin ... -
Çağrı Merkezlerinin Satış Amaçlı Kullanılması: Doğrudan Pazarlamanın Bir Unsuru Olarak Telepazarlama
(Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2013)Gelişen teknoloji ve artan iletişim imkânları sayesinde pazarlamada, işletmelerin müşterilerine ulaşmaları ve pazarlama stratejileri geliştirmeleri konusunda önemli değişiklikler yaşanmaktadır. Artan rekabet, işletmelerin ... -
ÇALIŞANLARIN DÖNÜŞÜMCÜ LİDERE YÖNELİK SADAKATLERİ İLE ÇALIŞANLARDAKİ EMPATİ DAVRANIŞININ BU SADAKAT ÜZERİNDEKİ OLASI ETKİLERİNİ BELİRLEMEYEYÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
(2014)Hızlı gelişmekte olan bilgi ve teknoloji üretimi tüm dünyada hızlı bir değişim yaşanmasına da yol açmaktadır. Yeni bir bilginin adeta en değerli ürün haline geldiği bu dönem, işletmeleri kendilerini sürekli yenilemeye ... -
ÇEVRİMİÇİ HAZIR GİYİM ÜRÜNLERİ TÜKETİMİNDE MÜŞTERİ TATMİNİ: DOĞU KARADENİZ ÖRNEĞİ
(2014)Çalışmanın amacı, hizmet kalitesi üzerinden müşteri sadakatini ve müşteri tatminini etkileyen faktörlerin, çevrimiçi hazır giyim alışverişlerini yapan müşterilerden toplanan veriler aracılığıyla incelenmesi ve oluşturulan ... -
Disiplinlerarası Bakış Açısı ile Çevre "Tüketim ve Çevre İlişkisi"
(hiperlink, 2014-08)[Abstract Not Available] -
Elektronik pazarlamada müşteri sadakatinin geliştirilmesi: Karadeniz Teknik Üniversitesi öğrencileri üzerine bir araştırma
(2010)E-sadakatin geliştirilmesinde kalite ve güven en önemli unsurlardır. Bu çalışmanın amacı, e-hizmet pazarlamasında kalite unsurlarını belirleyerek, e-hizmet kalitesinin etatmin ve e-güven aracı etkisiyle e-sadakat üzerindeki ... -
FAKTÖR ESNEKLİĞİ VE ÖLÇEĞE GÖRE GETİRİ: KOBİ’LERDE KARŞILAŞTIRMALI BİR COBB-DOUGLAS ÜRETİM FONKSİYONU UYGULAMASI
(Atatürk Üni. SBE Dergisi, 2011)Özet Üretim faktörlerinin üretime olan katkılarının, faktör yoğunluklarının ve ölçeğe göre getiri durumlarının bilinmesi üretim yönetiminde önem arz etmektedir. Üretim faktörlerinin üretime olan etkisi çeşitli yöntemlerle ... -
GENÇ TÜRK TÜKETİCİLERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINDA KÜLTÜRÜ OLUŞTURAN ÖĞELERİN ETKİLERİNİN ARAŞTIRILMASI:
(6. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, 2008)Kültürel faktörler, genç tüketicilerin günlük yaşamının önemli bir kısmını oluşturduğu için satın alma kararlarını da etkilemektedirler. Bu bağlamda araştırmanın amacı; günümüz kültürünü oluşturan öğelerin Türk gençlerinin ... -
İlişki Odaklı Pazarlama Bileşenlerinin Tüketici Sadakati Üzerindeki Etkisi: Bankacılık Sektöründe Bir Uygulama
(13. Pazarlama Kongresi Nevşehir Üniv. İİBF, 2008-10-25)[Abstract Not Available] -
Karadeniz Teknik Üniversitesi Akademisyenlerinin Kariyer Aşamaları ve Değişmeyen İhtiyaçları
(İstanbul Üniversitesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi, 2008)Bu arastırmanın amacı, çalısanların is yasamları boyunca deneyimleyecekleri kariyer asamaları ve bu asamalar boyunca değiseceği öngörülen ihtiyaçlar arasındaki iliskileri ortaya koymaktır. Bu amaçla, Karadeniz Teknik ... -
Kulaktan kulağa iletişim: Alışveriş merkezi müşterileri üzerinde bir pilot çalışma
(2010)Çalışmanın amacı “alışveriş atmosferinde algılanan olumlu ve olumsuz etkiler” ve “hizmet kalitesi” değişkenlerinin, “hizmetten sağlanan faydasal ve hedonik değer” ve “müşteri memnuniyeti” üzerindeki; değer ve memnuniyet ... -
Kurumsal yönetim ve çokuluslu işletmelerin strateji tercihleri
(2013)Bu çalışmada gelişmekte olan ülke kökenli çokuluslu işletmelerin strateji tercihleri, kurumsal yönetim çerçevesinden açıklanmaya çalışılmaktadır. Çalışma, sahiplik yapısı ve yönetim kurulu özelliklerinin, çokuluslu ... -
KURUMSAL YÖNETİM İLKELERİ ÇERÇEVESİNDE İMKB KURUMSAL YÖNETİM ENDEKSİNDEKİ ŞİRKETLERİN DERECELENDİRME RAPORLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
(2012-11)Bu çalışmanın amacı; Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) Kurumsal Yönetim İlkelerine göre derecelendirilen, İstanbul Menkul Kıymetler Borsası (İMKB) Kurumsal Yönetim Endeksi’ndeki şirketlerin 2010-2011 yıllarına ait derecelendirme ... -
KÜRESEL ISINMA GİYİM SEKTÖRÜ PAZARLAMA FAALİYETLERİ İÇİN TEHDİT Mİ? FIRSAT MI? : DOĞU KARADENİZ BÖLGESİ’NDEKİ TÜKETİCİLER ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
(13. Ulusal Pazarlama Kongresi, 2008)Günümüzde doğal kaynakların aşırı kullanımı ile birlikte insanın temel ihtiyaçları arasında yer alan hava, su, toprak gibi değerlerin kirletilmesi, global düzeyde ısınmaya, buzulların erimesine, iklim dengesizliklerine ... -
Lojistik İlkeleri ve Yönetimi
(Seçkin Yayıncılık, 2014)Önsöz Lojistik, günümüzün önemi günden güne daha iyi anlaşılan bilim alanlarından biridir. Bu durum, iş piyasasının müşteri beklentileri doğrultusunda değişim süreci içerisinde geliştirdiği çözümlerin, piyasanın kendi ... -
Lojistik ve Tersine Lojistik Modeli Geliştirilmesi için Kan Dolaşımı ve Solunum Sistemi Süreçlerinin İncelenmesi
(LODER&Aksaray Üni., 2013)Mükemmel bir organizma olarak insan vücudundaki kan ve havanın dolaşımı, hem lojistik hem de tersine lojistik için model teşkil edebilecek bir nitelik arz etmektedir. Kan dört ana bileşenden oluşacak şekilde vücutta ... -
Motivasyon üzerinde ulusal kültür etkisi
(2009)Yönetim; insanların belirlenen amaçlar doğrultusunda motive edilmesi olarak tanımlanabilir. Bu tanım belirli soruları gündeme getirmektedir. Örneğin, çalışanlar, yönetimin belirlediği bu amaçları gerçekleştirmek için neden ... -
Muhasebe Bürolarından Algılanan Hizmet Kalitesi ve Mükelleflerin Tatmin Düzeyine Yönelik Yapısal Bir Model Önerisi - 1
(Muhasebe ve Finansman Dergisi, 2006)Bu çalışmada hizmet kalitesi, hizmet kalite boyutları, hizmet kalitesinin ölçüm araçları ve hizmet kalitesi ile muhasebe bürolarının arasındaki ilişki incelenmiştir. Sonuç olarak muhasebe bürolarının çağdaş pazarlama ... -
Muhasebe Bürolarından Algılanan Hizmet Kalitesi ve Mükelleflerin Tatmin Düzeyine Yönelik Yapısal Bir Model Önerisi - 2
(Muhasebe ve Finansman Dergisi, 2006)Bu araştırmanın amacı muhasebe bürolarının kalite geliştirme çabalarında önemli olan kalite boyutlarının önem derecesini ve bir bütün olarak algılanan kalitenin müşteri memnuniyetine etkisini gösteren bir model geliştirmek ...