Yayın tarihi için İşletme Bölümü Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 66, listelenen: 21-40
-
INVESTIGATION ON TURKISH CONSUMERS’ ECOLOGICAL PURCHASING BEHAVIOURS ON CITIES BASIS IN TERMS OF THE DEMOGRAPHIC VARIABLES
(1ST INTERNATIONAL TURKEY & JAPAN ENVIRONMENT AND FORESTRY SYMPOSIUM, 2010)With this study, it is aimed to inform about ecological products of all public and private sector administrators who offer products and services to Turkish consumers and also Turkish consumers in particular and also to ... -
What Others Manifest?
(Gümüşhane University Press, 2010)FOREWORD The First International Conference on Critical Issues in Business and Economics (ICIBE) was held in Gümüşhane, Turkiye on 5-6 November 2009. The purpose of this annual conference is to establish an academic ... -
Tüketicilerin Marka Tercihlerinde Etkili Olan Faktörler le Marka maj ’n n Marka De eri Üzerindeki Etkileri: Trabzon Örne i
(Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2010-08)Bu çal mada, tüketicilerin sat nalma davran lar nda etkili olan faktörlerin marka de eri bile enleri üzerindeki etkilerinin ve bu bile enler ile marka imaj n n marka de eri üzerindeki etkileri ve bu etkilerin yönlerinin ... -
FAKTÖR ESNEKLİĞİ VE ÖLÇEĞE GÖRE GETİRİ: KOBİ’LERDE KARŞILAŞTIRMALI BİR COBB-DOUGLAS ÜRETİM FONKSİYONU UYGULAMASI
(Atatürk Üni. SBE Dergisi, 2011)Özet Üretim faktörlerinin üretime olan katkılarının, faktör yoğunluklarının ve ölçeğe göre getiri durumlarının bilinmesi üretim yönetiminde önem arz etmektedir. Üretim faktörlerinin üretime olan etkisi çeşitli yöntemlerle ... -
Analysis of the Multi-Item Dimensionality of Patients' Perceived Value in Hospital Services
(Springer, 2012)The purpose of this research is to analyse the multi-item dimensionality of patients' perceived value in hospital service. A total of 564 patients administered to Gulhane Military Medical Academy were surveyed. Sample ... -
A Structural Equation Model Test of Patient Satisfaction in the Health Service Organizations in Trabzon City
(2012)Bu çalışmada, sağlık hizmetlerinde hasta memnuniyeti konusu çerçevesinde, Trabzon ilindeki sağlık kuruluşlarında hasta memnuniyetine etki ettiği düşünülen faktörler incelenmiş olup, konuyla ilgili tasarlanan hipotezler bir ... -
Yerel Ekonomilerde Kobi’lere Sağlanan Destekler Trabzon/Arsin OSB Örneği
(2012-05)Bu çalışmanın amacı; yerel ekonomilerde Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelere (KOBİ) sağlanan desteklere ilişkin durum tespit çalışması yapılarak söz konusu destekler ile işletmelerin faaliyet alanlarının arasındaki ilişkinin ... -
KURUMSAL YÖNETİM İLKELERİ ÇERÇEVESİNDE İMKB KURUMSAL YÖNETİM ENDEKSİNDEKİ ŞİRKETLERİN DERECELENDİRME RAPORLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
(2012-11)Bu çalışmanın amacı; Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) Kurumsal Yönetim İlkelerine göre derecelendirilen, İstanbul Menkul Kıymetler Borsası (İMKB) Kurumsal Yönetim Endeksi’ndeki şirketlerin 2010-2011 yıllarına ait derecelendirme ... -
Kurumsal yönetim ve çokuluslu işletmelerin strateji tercihleri
(2013)Bu çalışmada gelişmekte olan ülke kökenli çokuluslu işletmelerin strateji tercihleri, kurumsal yönetim çerçevesinden açıklanmaya çalışılmaktadır. Çalışma, sahiplik yapısı ve yönetim kurulu özelliklerinin, çokuluslu ... -
Çağrı Merkezlerinin Satış Amaçlı Kullanılması: Doğrudan Pazarlamanın Bir Unsuru Olarak Telepazarlama
(Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2013)Gelişen teknoloji ve artan iletişim imkânları sayesinde pazarlamada, işletmelerin müşterilerine ulaşmaları ve pazarlama stratejileri geliştirmeleri konusunda önemli değişiklikler yaşanmaktadır. Artan rekabet, işletmelerin ... -
Lojistik ve Tersine Lojistik Modeli Geliştirilmesi için Kan Dolaşımı ve Solunum Sistemi Süreçlerinin İncelenmesi
(LODER&Aksaray Üni., 2013)Mükemmel bir organizma olarak insan vücudundaki kan ve havanın dolaşımı, hem lojistik hem de tersine lojistik için model teşkil edebilecek bir nitelik arz etmektedir. Kan dört ana bileşenden oluşacak şekilde vücutta ... -
Toplam Kalite Yönetimi
(Seçkin Yayıncılık, 2013)Giriş Dünyamızda son yüz yılda meydana gelen hızlı değişiklik-lerle birlikte, kalite anlayışı ve kaliteye bakış açısında önemli değişmeler olmuştur. Şüphesiz günümüzde kalite, kullanım, uygunluk ve ilişki gibi geniş bir ... -
The measurement of distributor performance with a multi-criteria decision making method
("Business Perspectives" Innovative Marketing International Research Journal, 2013)Performance measurement is gained importance by academicians and businesses. By measuring performance businesses can see what they achieve, quantify their effectiveness, identify opportunities for improvement and compare ... -
CONDUTA ÉTICA DOS PROFISSIONAIS DA CONTABILIDADE NO BRASIL: A PRÁTICA DA PARRHESIA
(Advances in Scientific and Applied Accounting, 2013): This study deals with Brazilian accountants’ practices of Parrhesia, in the sense proposed by Foucault. Parrhesia is a truth-telling activity in terms of: Frankness, Truth, Danger, Criticism and Duty. It involved 239 ... -
Sürdürülebilir Tüketimin Sağlanmasında Üretici Etkinliğinin Arttırılması: Genişletilmiş Üretici Sorumluluğu Yaklaşımı
(Gümüşhane Üniversitesi, 2013-10)[Abstract Not Available] -
Factors Affecting Electronic Service Brand Equity
(IGI Global, 2013-11)The purpose of this study is to determine the factors affecting electronic service brand equity and to investigate consumers’ perceptions of the electronic service brands they prefer. Additionally, the study, based on the ... -
Transcultural Marketing for Incremental and Radical Innovation
(IGI Global, 2013-11)As technology continues to drive innovation and impact societies across multiple national boundaries and cultures, new approaches towards marketing products must be created and implemented to be successful in an era of ... -
Information content of printed ads belong to a transitional period
(2014)Bu çalışma, basılı reklamların analizinin ötesine geçerek reklamlardan ilgili döneme ait ekonomik ve kültürel değişimin etkisini görmeye çalışmaktadır. Reklamların bilgi içeriğine yönelik alan yazında çok sayıda çalışma ... -
ÇEVRİMİÇİ HAZIR GİYİM ÜRÜNLERİ TÜKETİMİNDE MÜŞTERİ TATMİNİ: DOĞU KARADENİZ ÖRNEĞİ
(2014)Çalışmanın amacı, hizmet kalitesi üzerinden müşteri sadakatini ve müşteri tatminini etkileyen faktörlerin, çevrimiçi hazır giyim alışverişlerini yapan müşterilerden toplanan veriler aracılığıyla incelenmesi ve oluşturulan ...