Başlık için İşletme Bölümü Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 66, listelenen: 61-66
-
Web sitelerinin pazarlanmasında estetik özelliklerin rolü: Online gazeteler üzerinde bir araştırma
(2010)Müşteri tatmini, satın alma karar sürecinde önemli bir unsur olduğundan, işletmelerin devamının sağlanması için gereklidir. Ancak müşteriler ürün/hizmetlerin sadece fonksiyonel özellikleri ile tatmin olmaz. Ürün/hizmete ... -
What Others Manifest?
(Gümüşhane University Press, 2010)FOREWORD The First International Conference on Critical Issues in Business and Economics (ICIBE) was held in Gümüşhane, Turkiye on 5-6 November 2009. The purpose of this annual conference is to establish an academic ... -
Who said there is no place like home? Extending the link between quantitative job demands and life satisfaction: a moderated mediation model
(Emerald Publishing, 2022)Purpose: Based on the job demands and resources (JD-R) model and conservation of resources (COR) theory, this paper aims to develop and test a model that examines the moderating role of daily remote work hours and the ... -
Yerel Ekonomilerde Kobi’lere Sağlanan Destekler Trabzon/Arsin OSB Örneği
(2012-05)Bu çalışmanın amacı; yerel ekonomilerde Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelere (KOBİ) sağlanan desteklere ilişkin durum tespit çalışması yapılarak söz konusu destekler ile işletmelerin faaliyet alanlarının arasındaki ilişkinin ... -
Yerel Ürünlerin Pazarlanmasında Katma Değer Yaratan Coğrafi İşaretleme
(19. PAZARLAMA KONGRESİ, 2014-06)[Abstract Not Available] -
Yönetim Muhasebesinde Güncel Bir Yaklaşım: Dönüşüm Muhasebesi
(MÖDAV, 2005)[Abstract Not Available]