Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYayla, Hilmi Erdoğan
dc.contributor.authorCengiz, Ekrem
dc.date.accessioned2014-09-21T13:34:57Z
dc.date.available2014-09-21T13:34:57Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn1304-0391
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12440/555
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/mufad/issue/35600/395435
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı muhasebe bürolarının kalite geliştirme çabalarında önemli olan kalite boyutlarının önem derecesini ve bir bütün olarak algılanan kalitenin müşteri memnuniyetine etkisini gösteren bir model geliştirmek ve bunu test etmektir. Bu amaçla Trabzon’da faaliyet gösteren muhasebe bürolarının müşterileri durumundaki küçük ve orta ölçekli firmalardan basit tesadüfi örnekleme metoduyla belirlenen örnek kütleye bir anket uygulanmıştır. Anket verilerinin analizinde ve girilmesinde SPSS 13 ve modelin testinde AMOS 4 paket programları kullanılmıştır. Araştırma sonucunda güvence boyutunun algılanan kaliteyi en fazla etkileyen faktör olduğu bunu sırasıyla fiziki görünüm, heveslilik, güvenlilik ve empati faktörlerinin izlediği bulunmuştur. Ayrıca algılanan kalitenin müşteri tatminini önemli derecede belirlediği sonucu ortaya çıkmıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherMuhasebe ve Finansman Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectmuhasebe bürolarıen_US
dc.subjecthizmet kalitesien_US
dc.titleMuhasebe Bürolarından Algılanan Hizmet Kalitesi ve Mükelleflerin Tatmin Düzeyine Yönelik Yapısal Bir Model Önerisi - 2en_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.departmentFakülteler, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümüen_US
dc.contributor.institutionauthorYayla, Hilmi Erdoğan
dc.contributor.institutionauthorCengiz, Ekrem


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster