Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYayla, Hilmi Erdoğan
dc.contributor.authorCengiz, Ekrem
dc.date.accessioned2014-09-21T13:34:47Z
dc.date.available2014-09-21T13:34:47Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn1304-0391
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12440/554
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/425993
dc.description.abstractBu çalışmada hizmet kalitesi, hizmet kalite boyutları, hizmet kalitesinin ölçüm araçları ve hizmet kalitesi ile muhasebe bürolarının arasındaki ilişki incelenmiştir. Sonuç olarak muhasebe bürolarının çağdaş pazarlama anlayışında yaşanan gelişmeler ışığında hizmet kalitesi boyutlarını göz önünde bulundurmaları gerekliliği belirtilmiştir.en_US
dc.description.abstractIn this paper we investigate the service quality, dimensions and measurement tools of service quality, and the relationship between the service quality and accounting bureaus. As the result of this study, we argue that accounting bureaus must have take into consideration of service quality dimensions in the light of contemporary marketing perceptiveness development.
dc.language.isoturen_US
dc.publisherMuhasebe ve Finansman Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectmuhasebe bürolarıen_US
dc.subjecthizmet kalitesien_US
dc.titleMuhasebe Bürolarından Algılanan Hizmet Kalitesi ve Mükelleflerin Tatmin Düzeyine Yönelik Yapısal Bir Model Önerisi - 1en_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.departmentFakülteler, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümüen_US
dc.contributor.institutionauthorYayla, Hilmi Erdoğan
dc.contributor.institutionauthorCengiz, Ekrem


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster