Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÇalışır, Gülsüm
dc.date.accessioned2021-11-09T20:04:46Z
dc.date.available2021-11-09T20:04:46Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn1300-1825
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TVRneE5qVTFOUT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12440/5261
dc.description.abstractPek çok alanda olduğu gibi belediyelerde de halkla ilişkiler faaliyetleri adı altında sosyal ağlardan yararlanılmaktadır. Özellikle belediye başkanları, sahip oldukları sosyal ağ hesapları ile her gün hatta gün içersinde birden çok paylaşımda bulunarak, hedef kitlesi olan bölge halkına belediye ile ilgili bilgileri duyurmaktadır. Eskişehir’de 30 Mart 2014 belediye seçimlerinden sonra yönetime gelen Kazım Kurt da aktif bir Facebook kullanıcısıdır. Bir Belediye Başkanı’nın kişisel Facebook hesabını nasıl kullandığını araştırmak amacıyla, Odunpazarı Belediye Başkanı olan Kazım Kurt’un 31 Mart - 31 Aralık 2014 tarihleri arasında Facebook hesabından yaptığı paylaşımları incelemek bu çalışmanın konusunu oluşturmaktadır. Çalışma kapsamında, Kazım Kurt’un 9 aylık süre içerisinde doğrudan paylaştığı 765 ve etiketlendiği 287 paylaşım da göz önüne alındığında, toplam 1052 paylaşımın içeriği incelenmiş ve belediyeye dair ne tür bilgilerin paylaşıldığı tespit edilmiştir.en_US
dc.description.abstractAs is the case in many areas, social networks are used under the name of public relation activities in the municipalities too. Particularly the mayors, by sharing more than one post in social networks, provide information about their municipality with the people of the region, i.e. their target audience. Kazım Kurt, who came to power after the municipality elections held in Eskişehir on 30 March 2014, is also an active Facebook user. The analysis of the posts shared by Odunpazarı Mayor Kazım Kurt between 31 March-13 December 2014 with an aim to conduct a research on how a mayor makes use of his personal Facebook account is the subject of this study. Within the scope of this study, the content of 1052 posts, out of which 765 posts were directly shared by Kazım Kurt and 287 shares, those which he was tagged, were examined to find out what kind of information was shared.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.relation.ispartofÇağdaş Yerel Yönetimleren_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKamu Yönetimien_US
dc.titleHalkla İlişkiler Uygulaması Olarak Belediyelerde Sosyal Ağların Kullanımıen_US
dc.title.alternativeUse of Social Networks in the Municipalities as a Public Relations Practiceen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.departmentGümüşhane Üniversitesien_US
dc.identifier.volume24en_US
dc.identifier.issue4en_US
dc.identifier.startpage59en_US
dc.contributor.institutionauthorÇalışır, Gülsüm
dc.identifier.endpage92en_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster