Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorCengiz, Ekrem
dc.date.accessioned2021-11-09T19:55:22Z
dc.date.available2021-11-09T19:55:22Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn1303-9245
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TVRFMk1EWTFOUT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12440/4473
dc.description.abstractBu araştırma pazarlama hizmeti satın alma olasılığını etkileyen faktörleri probit regresyon analizini kullanarak irdelemektedir. Çalışmanın amacı gerek pazarlama hizmeti satın almaya niyetli gerekse pazarlama hizmeti veren firmalara yararlı olabilecek faydalı bilgiler sunmaktır. Araştırma Trabzon’da faaliyet gösteren 108 küçük ve orta ölçekli firma üzerinde uygulanmıştır. Araştırma sonuçlarına göre bazı faktörler pazarlama hizmeti satın alma olasılığını artırmaktadır. Bunlar; orta ölçekli firma büyüklüğü, faaliyet süresinin uzun olması, teknoloji yoğun sektörde ve ulusal pazarlarda faaliyet göstermektir.en_US
dc.description.abstractThis research examines the factors that influence the probability of purchasing marketing service with using probit regression analysis. Aims of this researh is to provide useful information about marketing service offering for firms that want to take up marketing service and for firms that offer marketing service. Analysis was done on 108 firms that are small and medium scale in Trabzon. The results suggest that probability of purchasing marketing service is increasing with some factors. These are having medium firm scale, long business duration, to be in technologically intensive sector and national market.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.relation.ispartofZonguldak Karaelmas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subject[No Keywords]en_US
dc.titlePazarlama hizmeti satın almada firma özelliklerinin etkisien_US
dc.title.alternativeEffect of firm's specialities on purchasing marketing serviceen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.departmentFakülteler, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümüen_US
dc.identifier.volume6en_US
dc.identifier.issue12en_US
dc.identifier.startpage83en_US
dc.contributor.institutionauthorCengiz, Ekrem
dc.identifier.endpage93en_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster