Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorTürk, M. Sezai
dc.contributor.authorBekiroğlu, Habibe Akçay
dc.date.accessioned2021-11-09T19:55:18Z
dc.date.available2021-11-09T19:55:18Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn2147-4524
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TVRFNU9ERXpNdz09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12440/4439
dc.description.abstractBelediyeler, halk ile yönetim arasındaki ilişkilerin en yoğun yaşandığı kurumlardır. Günümüzde halk, geçmişe oranla, yönetimle ilgili bilgi sahibi olmayı daha fazla istemekte, yönetimle ilgilenmektedir. Kurumla iletişimde bulunmak için ise çoğu zaman informal olmak üzere, birçok yola başvurmaktadır. Doğru halkla ilişkiler çalışması ve imaj stratejisi örgütün hedef kitle tarafından olumlu algılanması ve içselleştirilmesini sağlamaktadır. Bu çalışmada, Trabzon Belediyesi’nin yapmış olduğu halkla ilişkiler faaliyetlerini tanıma ve tanıtma faktörleri şeklinde sınıflandırılmış ve bu faktörlerin, kurum imajı faktörü olarak belirlenen fiziksel özellik, sosyal sorumluluk, hizmet kalitesi ve kurum yöneticisi faktörlerine etkisi ölçülmüştür.en_US
dc.description.abstractMunicipalities are institutions which are experiencing the most intense relationships between the people and the local administration. Nowadays, in comparison to the past, people want to be more informed about administrative affairs and are more involved with administration. And to communicate with the organization, they turn to various and often informal channels. With the appriporiate public relations strategy, a positive perception and internalization of the organization’s work and image will be provided to the stakeholders. This study classified the public relations activities which the Trabzon Municipality had done as ‘’identifying and promoting’’ factors and measured the effect of these factors on “physical characteristics, social responsibility, quality of service and the corporate manager” factors which are defined as the corporate image factors.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.relation.ispartofİletişim Kuram ve Araştırma Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİletişimen_US
dc.subjectHalkla İlişkileren_US
dc.titleYerel yönetimlerde halkla ilişkiler faaliyetlerinin kurum imajına etkisi üzerine bir çalışma: Trabzonen_US
dc.title.alternativeA study on the effects of public relations activities on corporate image in local administration: The case of the Trabzon municipalityen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.departmentFakülteler, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümüen_US
dc.identifier.volume0en_US
dc.identifier.issue31en_US
dc.identifier.startpage141en_US
dc.contributor.institutionauthorBekiroğlu, Habibe Akçay
dc.identifier.endpage180en_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster