Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
GÜMÜŞHANE İLİ SÜLEYMANİYE MAHALLESİNDEKİ TARİHİ YAPILARIN SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
(Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (ERZSOSDE), 2017-09-18)
Sürdürülebilir turizm, turistik bölgelerin korunması, geliştirilmesi, tahribat unsurlarının ölçülmesi gibi konularda paydaşlara rehberlik eden bir yaklaşımdır. Bu çalışmanın amacı Gümüşhane ili Süleymaniye Bölgesi’ndeki ...
ÇALIŞANLARDAKİ PROSEDÜR ADALETİ ALGISININ PSİKOLOJİK SERMAYE ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK OTEL İŞLETMELERİNDE BİR UYGULAMA
(Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi/Int. Journal of Management Economics and Business, 2017-12-30)
Örgütlerdeki en önemli varlık olan çalışanların örgütlerine karşı sergiledikleri tutumlar örgütsel amaçlara ulaşma konusunda hayati önem taşımaktadır. Çalışanların kendilerini ilgilendiren örgütsel kararların adil olarak ...
How does corporate social responsibility create customer loyalty? The role of corporate image
(Emerald Group Publishing Ltd, 2017)
Purpose - This paper aims to investigate whether corporate image has a mediating effect on the influence of corporate social responsibility (CSR) on customer loyalty in independent hotels. Design/methodology/approach - ...
Otel İşletmelerinde Algılanan Örgütsel Destek ve Örgütsel Özdeşleşme Arasındaki İlişkide Psikolojik Sermayenin Aracılık Etkisinin İncelenmesi
(2019)
Çalışma, algılanan örgütsel destek ile örgütsel özdeşleşme arasındaki ilişkide psikolojik sermayenin aracı etkilerini belirlemek amacıyla Antalya’daki beş yıldızlı otel işletmelerinde çalışan işgörenler örnekleminde ...
The relationships between institutionalization and dual commitment: A study on hotel kitchen employees
(Varna University of Management, 2022)
Long-termed continuance of employees in hotel enterprises, especially in kitchen department where standard production is of utmost importance, is critical for organizational success. At this point, how institutionalization, ...
Otel İşletmelerinde Uygulanan Hizmet Hatası Telafi Stratejilerinin Hizmet Kalitesi Algısına Etkisi
(2019)
Hizmet hatasının telafisi ve algılanan hizmet kalitesi oldukça ilişkili iki konudur. Literatüre göre, müşteriye sunulan hatalı hizmet sonrası otellerin hizmet hatasını telafi etmelerine yönelik tepkileri, müşteriye karşı ...