Ara
Toplam kayıt 9, listelenen: 1-9
TURİSTİK DESTİNASYON TERCİHLERİNDE FİLMLERİN VE TV DİZİLERİNİN ETKİSİ: DOĞU KARADENİZ BÖLGESİ ÖRNEĞİ
(Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2017)
Televizyon, etkinliği ve sıklığı dikkate alındığında şüphesiz ki günümüz kitle iletişim araçlarının ilk sıralarında yer almaktadır. Gelişen teknolojiyle birlikte üretimi artan televizyon hemen her evde başköşeyi alarak, ...
KAPADOKYA BÖLGESİNİ ZİYARET EDEN TURİSTLERİN MİSAFİRPERVERLİK ALGISINI ÖLÇMEYE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA
(Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2018)
[Abstract Not Available]
Turizm Destinasyonlarının Rekabet Gücünü Artırmasında İnovasyonun Yeri
(Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi, 2017)
Destinasyonların rekabet gücü kazanmasında ve rekabet güçlerini korumasında dış çevredeki değişim ve gelişmelere ayak uydurmaları oldukça önem kazanmış durumdadır. Destinasyonların ve destinasyonu oluşturan temel unsurların ...
The effect of environmentally-friendly practices on hotel customers: The case of Trabzon, Turkey
(GOBIERNO CANARIAS, 2022)
The goal of this study is to find out how green product quality, green hotel image, green customer satisfaction, and green customer loyalty are interconnected. Customers staying in green hotels in Trabzon make up the ...
Double-edged perspectives on service robots: working with robots and robots' future career impacts
(ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD, 2022)
This study investigates the perspectives of undergraduate tourism and hospitality students on working with robots and the influence of the widespread use of robots on future careers. Accordingly, interviews were conducted ...
Thoughts of City Hotels as regards Outsourcing Strategies
(Turizm & Araştırma Dergisi, 2013-07)
Abstract Depending on the speed of increasing competition, the desire of covering costumers’ demands and expectations, hence providing pleasure, has led businesses to use some management strategies in their activities. ...
Kaynak Avantajı Kuramı Üzerine Kavramsal Bir Bakış
(İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 2010)
İşletmelerin bir yandan varlıklarını sürdürebilmeleri için kaynakları ile kendilerini finanse etmeleri diğer yandan tüketicilerin ihtiyaç ve beklentilerini düşünerek onlara en düşük maliyetle en yüksek değerde ürünler ve ...
AKADEMİSYENLERİN TURİZM VE REKREASYON İLİŞKİSİNE BAKIŞ AÇILARI
(2015)
Turizm ve rekreasyon ilişkisi, mutlu olma, eğlenme, boş zaman, hoşlanma gibi kavramların sık sık birlikte ve ortak kullanılması nedeniyle çoğu zaman bu iki kavramın birbirinin yerine kullanılması sonucunu doğurmaktadır ...
TURİZM VE İNOVASYON İLİŞKİSİ: LİTERATÜR TARAMASI
(JOURNAL OF TOURISM INTELLIGENCE AND SMARTNESS, 2018)
Turizm-inovasyon ilişkisini irdeleyen bu literatür araştırmasında ulusal düzeydeki yayınların özelliklerini belirlemek amaçlanmıştır. Konu ile ilgili 2006-2018 yılları arasında yayınlanmış toplam 143 çalışmaya ulaşılmıştır. ...