Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
TURİSTİK DESTİNASYON TERCİHLERİNDE FİLMLERİN VE TV DİZİLERİNİN ETKİSİ: DOĞU KARADENİZ BÖLGESİ ÖRNEĞİ
(Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2017)
Televizyon, etkinliği ve sıklığı dikkate alındığında şüphesiz ki günümüz kitle iletişim araçlarının ilk sıralarında yer almaktadır. Gelişen teknolojiyle birlikte üretimi artan televizyon hemen her evde başköşeyi alarak, ...
ARAP TURİSTLERİN DOĞU KARADENİZ BÖLGESİ’NE EKONOMİK KATKILARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK BETİMSEL BİR ARAŞTIRMA
(2017)
[Abstract Not Available]