Ara
Toplam kayıt 12, listelenen: 1-10
TURİSTİK DESTİNASYON TERCİHLERİNDE FİLMLERİN VE TV DİZİLERİNİN ETKİSİ: DOĞU KARADENİZ BÖLGESİ ÖRNEĞİ
(Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2017)
Televizyon, etkinliği ve sıklığı dikkate alındığında şüphesiz ki günümüz kitle iletişim araçlarının ilk sıralarında yer almaktadır. Gelişen teknolojiyle birlikte üretimi artan televizyon hemen her evde başköşeyi alarak, ...
KAPADOKYA BÖLGESİNİ ZİYARET EDEN TURİSTLERİN MİSAFİRPERVERLİK ALGISINI ÖLÇMEYE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA
(Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2018)
[Abstract Not Available]
Turizm Destinasyonlarının Rekabet Gücünü Artırmasında İnovasyonun Yeri
(Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi, 2017)
Destinasyonların rekabet gücü kazanmasında ve rekabet güçlerini korumasında dış çevredeki değişim ve gelişmelere ayak uydurmaları oldukça önem kazanmış durumdadır. Destinasyonların ve destinasyonu oluşturan temel unsurların ...
Thoughts of City Hotels as regards Outsourcing Strategies
(Turizm & Araştırma Dergisi, 2013-07)
Abstract Depending on the speed of increasing competition, the desire of covering costumers’ demands and expectations, hence providing pleasure, has led businesses to use some management strategies in their activities. ...
FİLM VE DİZİLERİN DESTİNASYON TERCİHİNE ETKİLERİ
(Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2016)
[Abstract Not Available]
DUYGUSAL EMEK VE İŞ STRESİNİN TÜKENMİŞLİK ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ PROFESYONELTURİST REHBERLERİ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA.
(Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2016)
[Abstract Not Available]
Determining the Service Quality in Medical Tourism via Structural Equation Model.
(Journal of Current Researches on Social Sciences, 2017)
[Abstract Not Available]
Otelcilikte Yıldız sistemi ve Hizmet Kalitesi İlişkisi
(Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2017)
[Abstract Not Available]
Review of Online Comments of Tourists Who Stayed In Halal Concept Hotels.
(Global Review of Research in Tourism, Hospitality and Leisure Management (GRRTHLM), 2019)
[Abstract Not Available]
Kaynak Avantajı Kuramı Üzerine Kavramsal Bir Bakış
(İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 2010)
İşletmelerin bir yandan varlıklarını sürdürebilmeleri için kaynakları ile kendilerini finanse etmeleri diğer yandan tüketicilerin ihtiyaç ve beklentilerini düşünerek onlara en düşük maliyetle en yüksek değerde ürünler ve ...