Ara
Toplam kayıt 9, listelenen: 1-9
TURİSTİK DESTİNASYON TERCİHLERİNDE FİLMLERİN VE TV DİZİLERİNİN ETKİSİ: DOĞU KARADENİZ BÖLGESİ ÖRNEĞİ
(Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2017)
Televizyon, etkinliği ve sıklığı dikkate alındığında şüphesiz ki günümüz kitle iletişim araçlarının ilk sıralarında yer almaktadır. Gelişen teknolojiyle birlikte üretimi artan televizyon hemen her evde başköşeyi alarak, ...
How does corporate social responsibility create customer loyalty? The role of corporate image
(Emerald Group Publishing Ltd, 2017)
Purpose - This paper aims to investigate whether corporate image has a mediating effect on the influence of corporate social responsibility (CSR) on customer loyalty in independent hotels. Design/methodology/approach - ...
KAPADOKYA BÖLGESİNİ ZİYARET EDEN TURİSTLERİN MİSAFİRPERVERLİK ALGISINI ÖLÇMEYE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA
(Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2018)
[Abstract Not Available]
Turizm Destinasyonlarının Rekabet Gücünü Artırmasında İnovasyonun Yeri
(Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi, 2017)
Destinasyonların rekabet gücü kazanmasında ve rekabet güçlerini korumasında dış çevredeki değişim ve gelişmelere ayak uydurmaları oldukça önem kazanmış durumdadır. Destinasyonların ve destinasyonu oluşturan temel unsurların ...
Thoughts of City Hotels as regards Outsourcing Strategies
(Turizm & Araştırma Dergisi, 2013-07)
Abstract Depending on the speed of increasing competition, the desire of covering costumers’ demands and expectations, hence providing pleasure, has led businesses to use some management strategies in their activities. ...
Kaynak Avantajı Kuramı Üzerine Kavramsal Bir Bakış
(İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 2010)
İşletmelerin bir yandan varlıklarını sürdürebilmeleri için kaynakları ile kendilerini finanse etmeleri diğer yandan tüketicilerin ihtiyaç ve beklentilerini düşünerek onlara en düşük maliyetle en yüksek değerde ürünler ve ...
Arap Turistlerin Doğu Karadeniz Bölgesine Ekonomik Katkılarını Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
(Gaziantep Üniversitesi .Sosyal Bilimler Dergisi, 2020-01-20)
The aim of the research is to determine the economic contributions to tourism in the region of Arab tourists,
which is an important value for the Eastern Black Sea Region. In this context, it is tried to determine which ...
AKADEMİSYENLERİN TURİZM VE REKREASYON İLİŞKİSİNE BAKIŞ AÇILARI
(2015)
Turizm ve rekreasyon ilişkisi, mutlu olma, eğlenme, boş zaman, hoşlanma gibi kavramların sık sık birlikte ve ortak kullanılması nedeniyle çoğu zaman bu iki kavramın birbirinin yerine kullanılması sonucunu doğurmaktadır ...
TURİZM VE İNOVASYON İLİŞKİSİ: LİTERATÜR TARAMASI
(JOURNAL OF TOURISM INTELLIGENCE AND SMARTNESS, 2018)
Turizm-inovasyon ilişkisini irdeleyen bu literatür araştırmasında ulusal düzeydeki yayınların özelliklerini belirlemek amaçlanmıştır. Konu ile ilgili 2006-2018 yılları arasında yayınlanmış toplam 143 çalışmaya ulaşılmıştır. ...