Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
The effect of environmentally-friendly practices on hotel customers: The case of Trabzon, Turkey
(GOBIERNO CANARIAS, 2022)
The goal of this study is to find out how green product quality, green hotel image, green customer satisfaction, and green customer loyalty are interconnected. Customers staying in green hotels in Trabzon make up the ...
Thoughts of City Hotels as regards Outsourcing Strategies
(Turizm & Araştırma Dergisi, 2013-07)
Abstract Depending on the speed of increasing competition, the desire of covering costumers’ demands and expectations, hence providing pleasure, has led businesses to use some management strategies in their activities. ...
TURİZM İŞLETMELERİNDE DİĞER MALİYETLERİN KONTROLÜ
(Detay Yayıncılık, 2016)
[Abstract Not Available]
Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Sürdürülebilir Turizm Kapsamında Değerlendirilmesi: Gümüşhane İli Örneği
(2015)
Sürdürülebilir turizmin, bir yöreye ait unutulmuş veya unutulmaya yüz tutmuş somut olmayan kültürel mirasın kayıt altına alınarak korunmasında önemli bir role sahip olduğu söylenebilir. Bu bağlamda bu çalışmanın amacı, ...