Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
İklim Değişikliğinin Turizme Etkisini Belirlemeye Yönelik Hazırlanan Lisansüstü Tezlerin Bibliyometrik Profili
(2019)
Bu araştırmanın amacı, iklim değişikliğinin turizme etkisini inceleyen lisansüstü tezlerin çeşitli parametreler çerçevesinde bibliyometrik olarak analiz edilmesidir. Bu amaçla YÖK Ulusal Tez Merkezi ve Proquest veri tabanı ...
Demografik Değişkenlerin Lider-Üye Etkileşimi Üzerindeki Etkisinin Lojistik Regresyon Analizi ile Belirlenmesi: Konaklama İşletmelerinde Bir Araştırma
(2019)
Turizm sektörünün emek-yoğun yapısı, çalışanların gerek kendi aralarında gerek liderleri ile üst düzey bir iletişim kurmalarını gerekli ve önemli kılmaktadır. Bu araştırmada, çalışanların liderleri ile olan iletişimleri ...
FESTİVAL KALİTESİ, ALGILANAN DEĞER, FESTİVAL TATMİNİ VE FESTİVAL SADAKATİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN TESPİTİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: ULUSLARARASI MANİSA MESİR MACUNU FESTİVALİ ÖRNEĞİ
(2018)
Müşteri tatmini ve müşteri sadakatinin öncülü konumunda olan algılanan değer, ürünlerin kalitesinden etkilenmektedir. Bu çalışma ile Uluslararası Mesir Macunu Festivali özelinde bahse konu değişkenler arasındaki ilişkileri ...
Wellness tourism scholarship: a research agenda
(EMERALD GROUP PUBLISHING LTD, 2022)
Purpose - The study aims to explore the intellectual structure of wellness tourism (WT) research by performing a two-phase methodological approach.
Design/methodology/approach - Citation and co-citation analysis were ...
Mapping Ethics Research in the Hospitality Scholarship
(Routledge, 2023)
This paper examines the role of ethics-related research in shaping the intellectual structure of hospitality-literature through a two-step method. The intellectual structure of the most-cited ethics-related references was ...
Unpacking the power of user-generated videos in hospitality and tourism: a systematic literature review and future direction
(Routledge, 2023)
We review user-generated video (UGV)-research in hospitality and tourism (H&T), provide an overview of its current-state, and suggest ways forward. We adopted a systematic literature review methodology and reviewed 66 ...
Past, present, and future scene of influencer marketing in hospitality and tourism management
(Routledge, 2024)
This paper reviews influencer marketing (IM)-research in the tourism and hospitality (H&T) field to provide a state-of-the-art of the past, present, and future of IM-research. It identifies research themes, theoretical ...