Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKorucuk, Selçuk
dc.contributor.authorKüçük, Orhan
dc.contributor.authorKurnuç, Murat
dc.date.accessioned2014-09-16T11:20:04Z
dc.date.available2014-09-16T11:20:04Z
dc.date.issued2012-09-25
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12440/363
dc.description.abstractBu çalışmasının temel amacı, kalite güvence sistemi uygulamalarının iş süreçleri üzerine olan etkisinin belirlenmesi, bu etkinin de günümüz örgüt ve işletmelerinin başarısının temel unsurlarından biri olan, hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti üzerindeki etkilerini ortaya koymasıdır. Gerçekleştirilen araştırma sonucunda kalite güvence sistemi uygulamalarının, iş süreçleri ile ilişkili olduğu görülmüştür. Kalite güvence sistemi uygulamaları ile iş süreçleri arasında anlamlı bir ilişki vardır. Araştırmanın temel konusu olan kalite güvence sistemi uygulamalarının, iş süreçlerine etkisi çerçevesinde, hizmet kalitesi ve iç-dış müşteri memnuniyeti arasında anlamlı bir ilişki olduğu tespit edilmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.subjectKALİTEen_US
dc.subjectKALİTE GÜVENCESİen_US
dc.subjectİŞ SÜREÇLERİen_US
dc.titleKALİTE GÜVENCE SİSTEMLERİNİN İŞ SÜREÇLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ: BİR UYGULAMAen_US
dc.title.alternative-en_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.departmentMeslek Yüksekokulları, İrfan Can Köse Meslek Yüksekokulu, Ulaştırma Hizmetleri Bölümüen_US
dc.contributor.institutionauthorKorucuk, Selçuk
dc.contributor.institutionauthorKüçük, Orhan


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster