Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
DİYALOGSAL HALKLA İLİŞKİLER BAĞLAMINDA SOSYAL MEDYA KULLANIMI: TÜRKİYE’DE İLK 100’DE YER ALAN ŞİRKETLER ÜZERİNE BİR İNCELEME1
(2017)
Halkla ilişkiler teori ve uygulamasının geldiği son nokta bakımından ortaya çıkan yeni anlayış, örgütlerle paydaşları arasında diyaloğa dayalı iletişimi merkeze alan karşılıklı anlayış, güven ve desteğin geliştirilip ...
2012-2017 YILLARI ARASINDA YABANCI KAYNAKLI MAKALELERDE STRATEJİK HALKLA İLİŞKİLER YÖNETİMİ
(2018)
Değişen ekonomik, siyasal ve sosyal çevrenin iş paradigmalarında yarattığı etki, örgütler açısından paydaş ilişkilerinin ön plana çıktığı yeni bir dönemin başlangıcına işaret etmektedir. Değişimle başa çıkmak bakımından ...