Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Doğrusal ve ikinci dereceden örüntüleri genelleştirme stratejileri: 6-8. Sınıf öğrencilerinin karşılaştırılması
(2012)
Örüntülerin farklı biçimlerde temsil edilmesi, cebir’in temel kavramlarının oluşumuna katkı sağlamaktadır. Bu nedenle öğrencilerin farklı örüntü çeşitleriyle ilgili genelleştirme stratejilerinin irdelenmesi, daha sonraki ...
5-8. Sınıf öğrencilerinin aritmetikten cebire geçiş süreçlerinin problem çözme bağlamında incelenmesi
(2012)
Aritmetikten cebire geçiş sürecinde farklı problem çeşitleri ile ilgili çözüm stratejilerini kullanma becerilerinin öğrencilere kazandırılması, öğrencilerin ilköğretimin ikinci kademesi ile birlikte soyutkışan matematiği ...
Web tabanlı öğretim uygulamalarının okul kültürüne etkisinin teknoloji entegrasyonu çerçevesinde incelenmesi
(2012)
Okullarımızda gerçekleştirilen teknoloji entegrasyonu uygulamalarının yansımalarının belirlenmesi, entegrasyon yolunda atılacak adımlara ışık tutması açısından önemlidir. Bu çalışmada bir lisede iki yarıyıl boyunca farklı ...