Ara
Toplam kayıt 24, listelenen: 1-10
Web sitelerinin pazarlanmasında estetik özelliklerin rolü: Online gazeteler üzerinde bir araştırma
(2010)
Müşteri tatmini, satın alma karar sürecinde önemli bir unsur olduğundan, işletmelerin devamının sağlanması için gereklidir. Ancak müşteriler ürün/hizmetlerin sadece fonksiyonel özellikleri ile tatmin olmaz. Ürün/hizmete ...
A new application of modified differential transformation method for modelling the pollution of a system of lakes
(2010)
In this papers, a new application of modified differential transformation method (MDTM) is implemented to solve analytically systems of nonlinear ordinary differential equations such as modelling the pollution of a system ...
Doğrudan yabancı yatırımlar ile ekonomik büyüme arasındaki ilişkinin incelenmesi: Türkiye örneği
(2010)
Bu çalışmada Türkiye’de 1970-2007 döneminde ekonomik büyümenin temel göstergesi kabul edilen gayri safi milli hasıla (GSMH) ile doğrudan yabancı yatırımlar (DYY) arasında ilişki olup olmadığının ortaya konulması amaçlanmıştır. ...
Meslek Yüksek Okulu öğrencilerinin pazarlama algısı: Bir vakıf ve bir devlet meslek yüksek okulunda uygulama
(2010)
Öğrencilerin tutum ve beklentilerinin tespiti; pazarlama müfredatının geliştirilmesi, ders içeriklerine uygun materyallerin belirlenmesi ve uygun öğretim tekniklerinin yaygınlaştırılması adına önem taşımaktadır. Pazarlamanın ...
Alman tarihçi okulu'nun Joseph Alois Schumpeter üzerine etkisi
(2010)
Bu çalışmanın temel amacı Alman Tarihçi Okulu’nun 20. yüzyılın en önemli iktisatçılardan biri olan Joseph Alois Schumpeter üzerindeki etkisini ortaya koymaktır. Schumpeter’in fikirsel olarak geliştiği ilk zaman dilimi başta ...
Evrensel ve eşitlikçi personel uygulamaları ve politik engellenmişliğin iş tatmini ile ilişkisi: Kırgızistan örneği
(2010)
Bu çalışmanın amacı örgüt içerisindeki evrensel personel uygulamaları, eşitlikçi uygulamalar ve politik engellenmişliğin çalışanların iş tatmini ile olan ilişkisini açıklamaya çalışmaktır. İlişkileri test etmek için ...
Tüketicilerin marka tercihlerinde etkili olan faktörler ile marka imajı'nın marka değeri üzerindeki etkileri:Trabzon örneği
(2010)
Bu çalışmada, tüketicilerin satınalma davranışlarında etkili olan faktörlerin marka değeri bileşenleri üzerindeki etkilerinin ve bu bileşenler ile marka imajının marka değeri üzerindeki etkileri ve bu etkilerin yönlerinin ...
Kurumsal yönetim endeksi performans değerlendirmesi: Türkiye örneği
(2010)
Kurumsal yönetim, günümüzde tüm dünyada oldukça popüler olan modern bir yönetim anlayışıdır. Dünyada kurumsal yönetim alanında belirli bir çerçeve oluşturmaya yönelik olarak birçok ülke yürürlükte olan mevzuatını, en iyi ...
Tüketicilerin ürünlere olan ilgileniminin marka sadakati üzerindeki etkisi: Sembolik nitelikteki bir ürün grubu için İstanbul ili pilot çalışması
(2010)
Çalışmanın amacı, Tüketici İlgilenimi Profili Ölçeğinin Türkiye’de faktör yapısını sembolik nitelikteki bir ürün grubu için inceleyerek, ürün ilgileniminin marka sadakati üzerindeki etkisini araştırmaktır. Ölçeğin yapı ...
Homotopy perturbation method for solving a three-species food chain model
(2010)
In this article, homotopy perturbation method is implemented to give approximate and analytical solutions of nonlinear ordinary differential equa tion systems such as a three-species food chain model. The proposed scheme ...