Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
SÜRÜCÜ DAVRANIŞI VE SÜRÜCÜ KİŞİLİĞİ ARASINDAKİ İLİŞKİ ANALİZİ
(2014)
Çalışmamızın amacı Trabzon ilinde yaşayan insanlara yönelik araç kullanan rastgele seçilmiş 250 kişiye uygulanan anket aracılığıyla kişilik yapıları ile sürücü davranışları arasındaki ilişkiyi tespit etmek, hangi tür kişilik ...
SOSYAL FORUM SİTELERİNDE PAYLAŞILAN ÖNERİ VE YORUMLARIN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ: FACEBOOK ÖRNEĞİ
(2014)
Geleneksel ağızdan ağıza iletişim birbirini tanıyan kişiler arası ticari amaç gütmeden kullanılan sözlü iletişim türüdür. Elektronik ağızdan ağıza iletişim ise insanların ve kurumların internet aracılığıyla belirli bir ...
SAĞLIK HİZMETLERİNDE HİZMET HATASI TELAFİ STRATEJİLERİ
(2015)
Bu çalışmanın öncelikli amacı hizmet hatalarının telafisi stratejilerinin müşteri tatmini üzerindeki etkilerini araştırmaktır. Çalışmada; Giresun, Gümüşhane, Trabzon, Ordu, Rize ve Samsun'da bulunan aile hekimliği hizmeti ...
İŞ ETİĞİNİN İŞ TATMİNİNE ETKİSİ: GÜMÜŞHANE KAMU KURUMLARI ÇALIŞANLARI ÖRNEĞİ
(2014)
İş etiği, iş yerindeki personelin neyi nasıl yapacağı, değişik durumlarda nasıl davranacağı, kişiler arası münasebetlerin nasıl olması gerektiği, çalışan yönetici ilişkilerinin ne şekilde olacağını tespit eder. İş tatmini, ...
AKADEMİSYENLERİN İŞ STRESİ İLE İŞ MOTİVASYONU İLİŞKİSİ
(2015)
Modern çağda, örgütler insan odaklı çalışmanın önemi konusunda büyük bir gelişim göstermişlerdir. Çalışanların iş memnuniyeti iş performanslarına bu ise örgütün performansına yansımaktadır. Çalışanların başarıya ulaşmak ...
Hekimlerin empatik özelliklerinin ölçümü ve bu ölçümlerin demografik değişkenlere göre değişimi
(2010)
Empati, bir kişinin kendini karşısındaki kişinin yerine koyarak, olaylara onun bakış açısı ile bakması, o kişinin duygu ve düşüncelerini doğru olarak anlaması ve bu durumu iletmesi sürecidir. Hekimlik mesleği gibi insanla ...
Pazarlama hizmeti satın almada firma özelliklerinin etkisi
(2010)
Bu araştırma pazarlama hizmeti satın alma olasılığını etkileyen faktörleri probit regresyon analizini kullanarak irdelemektedir. Çalışmanın amacı gerek pazarlama hizmeti satın almaya niyetli gerekse pazarlama hizmeti veren ...